Beantwoord

aanhef op factuur

  • 17 October 2020
  • 11 reacties
  • 125 keer bekeken

Op mijn factuur staat RVL Massage van. Graag zie ik dat het woord van verwijderd wordt

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 26 October 2020, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

En dan graag bij mij toevoegen 😅 Mijn gegevens staan goed in My KPN maar op de rekening zijn ze het tussenvoegsel ‘VAN’ vergeten  Of 

@Rob van Leeuwen  Heb jij dat soms gestolen (lol grapje) 

Fijn weekend!

Ze kijken bij KPN niet zo goed naar een van meer of minder

Drie dagen wachten op een antwoord is best lang! 📞

Reputatie 7
Badge +21

Drie dagen wachten op een antwoord is best lang! 📞

Alle klant ‘ingangen’ van KPN hebben het (erg) druk, ook telefonisch en chat. Hier op het forum kan de reactietijd van KPN oplopen tot 5-6 dagen.

@RBxx  Wat zegt dat? Is er zoveel fout? 

Reputatie 7
Badge +24

@RBxx  Wat zegt dat? Is er zoveel fout? 

Heeft met corona te maken. Iedereen werkt thuis, en dan blijkt plots dat WiFi toch wel erg vaak uitvalt enzo. En aangezien men toch nergens heen mag, heeft men nu alle tijd om de provider lastig te vallen.

Reputatie 7
Badge +21

@RBxx  Wat zegt dat? Is er zoveel fout? 

Ook de wijzigingen bij Interactieve TV (Het nieuwe menu) en andere migraties leiden tot veel vragen.

@RBxx Ja ja dit is herkenbaar voor mij. Maar bij de KPN is het wel dramatisch. Bij andere providers gaat het ook nu nog toch sneller. 

Reputatie 7
Badge +15

@Rob van Leeuwen Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het tussenvoegsel ontbreekt op de factuur. Ik herstel dit graag voor je. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag. 

@Cristien Voor jou heb ik een verzoek verstuurd om dit op de factuur te laten aanpassen. Omdat de nieuwe factuur er bijna aankomt verwacht ik dat het op deze factuur nog niet aangepast is. Ik ga er vanuit dat dit op de volgende factuur wel het geval is. 

Beste @Rutger_  Ik ben je zeer erkentelijk.  
Fijne avond!
 

Reputatie 7
Badge +15

@Rob van Leeuwen Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!