Beantwoord

Aansluitkosten kids sim abonnement

  • 9 December 2019
  • 7 reacties
  • 250 keer bekeken

Waarom staan er aansluitkosten op mijn onlangs afgesloten contract inzake kids sim?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 December 2019, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jelle, welkom op het forum. 

Wanneer je al een regulier abonnement bij ons hebt zouden er geen aansluitkosten in rekening gebracht mogen worden. Mag ik dit voor je nakijken? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Done.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik vraag dit even na hier waarom dit fout gaat. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jelle, het is mij ook duidelijk waarom dit zo is gegaan. Deze order is uitgevallen en later handmatig ingevoerd, die collega die dat heeft gedaan heeft dit per abuis aangezet. Menselijke fout dus. Ik heb hier dan ook een correctie voor ingevoerd. Op je eerste factuur zul je zien dat ze wel in rekening worden gebracht en dat ze daaronder gelijk worden gecorrigeerd, de aansluitkosten blijven € 0.-.

Sorry voor alle ongemak en onduidelijkheid. 

Bedankt voor de uitleg en de hulp.

Goedemorgen, 

heb ook een kids Sim aangevraagd.
In de mail die ik heb ontvangen van kpn staat ook dat er aansluitingskosten in rekening gebracht gaan worden! 
Kan dit (ook) nagekeken worden? 

alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Sabje, ik kijk dit graag voor je na. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?