Beantwoord

Aanvragen nieuwe modem

  • 16 October 2020
  • 24 reacties
  • 1005 keer bekeken

hallo. Ik probeer contact te krijgen met kpn, maar lukt niet. Telefonisch,  en chat alleen maar bot.

 

Onze modem, doet raar, wifi valt vaak weg en nu de tv ook nog die hapert..

 

Modem gecontroleerd, word heel heet gewoon  echt heet bij de adapter aansluiting terwijl hij tegen koude muur zit. Moet gewoon echt vervangen worden. Maar krijg geen fatsoenlijke reactie ,via telefoon of chat.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 October 2020, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 2

Welkom bij de club. Ga het forum maar langs en er zijn al genoeg klachten hier over, incluis mezelf. Ben nu al 3 maanden bezig. Als je belt dan is er geen storing wanneer ze dit meten en wanneer je storing hebt dan duurt het te lang voordat ze gaan meten. Willen geen nieuwe experiabox toesturen, omdat ze vertellen dat er geen storing is. Laatste keer heb ik gevraagd of ze me nu geloven of denken dat ik het verzin. Ze moeten gewoon een kastje na de experiabox hangen die minimaal 24 uur meet, dan pas krijgen ze een goed beeld. Maar zo ver zijn ze niet bij KPN.

Dag @Rodney83 , welke ExperiaBox heb je? Vul ook vast de ontbrekende delen van je profiel in; dan kan een moderator sneller acteren op jouw vraag; de delen waar "Privé” bij staat zijn alleen door moderators (van KPN dus) te lezen, niet door de overige forumgebruikers.

Hi Kpn,

Ik ben overgestapt naar een Hussel abbo met TV, krijg ik dan een nieuwe modem? Die ik nu heb is nogal gedateerd.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kpn,

Ik ben overgestapt naar een Hussel abbo met TV, krijg ik dan een nieuwe modem? Die ik nu heb is nogal gedateerd.

Nee. Normaal niet. Een modem word pas omgeruild als deze stuk is. Welke heeft u nu?

@Rodney83 . Als ik het goed zie, heb jij via andere ingang al een nieuwe experiabox gekregen. Klopt dat?

Ja,klopt..

@Rodney83 . Als ik het goed zie, heb jij via andere ingang al een nieuwe experiabox gekregen. Klopt dat?

Ja,klopt..

 

Fijn. Ik hoop dat daarmee ook de problemen verleden tijd zijn. Zo niet, laat het weten. 

@Erwin_  Wij hebben in middels als 5 jaar een kpn modem en de afgelopen maanden is de modem raar gaan doen. Is het mogelijk een nieuwe modem aan te vragen?

Als dit niet lukt dan denk ik dat wij ons internet bij een andere partij gaan regelen.

Ik vind het sowieso jammer dat je niet ergens (makkelijk) contact kan opnemen.

0800 0402 is dat makkelijk genoeg? 

Badge +19

Inmiddels 5 jaar?? Nog maar 5 jaar!! Een modem gaat makkelijk 10 jaar mee. Welk modem heb je?

Hoi @Joost_horstan . Vervelend dat je modem raar doet. Kun je omschrijven wat er mis gaat?

Als we samen de conclusie trekken dat het modem defect is, kan ik uiteraard een nieuwe voor je regelen.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

WiFi en internet valt geregeld weg en ook het streamen van Netflix geeft slechte kwaliteit. De afgelopen 4 jaar nooit problemen gehad en nu sinds een maand of 2 is het erg slecht. De modem staat midden in de woonkamer en er zit dus geen muur tussen ook is de afstand naar de tv nog geen 3m. Wij hebben de experia box V10.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb mijn profiel aangepast, het abonnement staat wel op naam van mijn vrouw.

Ik krijg je niet te pakken. Kan ik je morgenmiddag bellen?

@Erwin_ We are using this kpn modem Experia box v8 for the past many years. However since last couple of week or so it just stops working responding with Internet LED turning red and other LED's randomly switching on and off. 

We have tried all options on the KPN troubleshooting page, it still goes red after every 15/20 mins and when it does no wired or wireless internet then is available. We have reset it also multiple times. 

Is it possible to request a new modem, please?

 

@MAY78 : Can you fill out this page: https://forum.kpn.com/settings/profile

 

And give me a sign here, after you have done that?

Thanks Erwin, I have just updated my profile. Let me know if I need to do something more.

Regards 

@Erwin_ It's agonizing, router malfunctions every 15/20 mins. Your response is awaited. Regards. 

 

@MAY78  I have sent a new experiabox to a PostNL point in your neighbourhood.  Did you receive the SMS with logistical information?

@Erwin_ 

Thanks a lot, just got message from KPN. I will send back the faulty one when I receive the new one tomorrow. Thanks for your help. 

You need to bring the old one to the PostNL location and switch them around

Oh great thanks for correcting me, will take the faulty modem along when going to pick up the new one. 

Regards