Beantwoord

AB ITV Bluetooth koppelen met Humax UHD 04316

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

ik heb een perfect werkende AB (C3) met genoemde TV, klepje is kapotgegaan en dan krijg je geen nieuw klepje, maar een geheel nieuwe AB.

Eerste de witte met volgens beschrijving codes 330 en 331. Proberen volgens beschrijvin: 5 sec Ext+OK, 330, en later 331, 2x keer knipperend lampje, OK en...Nada, krijg tv niet uit. De oudere codes voor de oude geprobeerd, weer nada. Naar de Primafoon, krijg weer nieuwe AB, nu de zwarte. Zelfde ritueel  weer nada. Lees ergens via instellingen en instellen AB, niet te vinden, software installatie en hopen dat t zo kan...Niet dus

Hulluuup, word er kriegelig van, (heb ik nog niet gemeld dat bij telefonische navraag ik op de witte stopknop moest duwen....niet te vinden, dus geeft aan dat t een vet probleemmis)

icon

Beste antwoord door Gerard IJkema 14 August 2020, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Gerard IJkema Welkom op het forum. Wat lastig dat het niet lukt om je afstandsbediening te koppelen. Het is ondertussen alweer even geleden, is het al gelukt of bestaat het probleem nog? Mocht het probleem nog bestaan dan vind je hier  per afstandsbediening hoe je deze kunt instellen. Mocht het hierna nog niet lukken dan hoor ik het graag en ga ik uitzoeken waar dit aan kan liggen.

Het probleem is opgelost, 2 x naar Primafoon, was er een slimme medewerker die in een doos dook en 2 klepjes vond. Dit was eigenlijk mijn eerste verzoek: vervanging klepje 

Reputatie 7
Badge +15

@Gerard IJkema Zo simpel kan het zijn soms. Wat fijn dat de medewerker op zoek is gegaan en klepjes heeft gevonden! Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag.Â