Beantwoord

abonnement omzetten

  • 3 August 2020
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement omzetten naar 5 gb en onbeperkt bellen en sms'en 

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 August 2020, 19:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Stephaniev73 ,

Als jouw oude abonnement de contractdatum is gepasseerd, dan kun je deze overstap (naar dit KPN Hussel-abonnement) zelf regelen. 

Bijvoorbeeld via deze website : 

https://www.kpn.com/mobiel-shop.htm?icid=toptaak8-allesovermobiel

 

Je kunt natuurlijk ook bellen naar 0800 - 0402.

Ik wil mijn abonnement omzetten naar 5 gb en onbeperkt bellen en sms'en 

Hallo @Stephaniev73 , afhankelijk van het soort abo kun je je abo maandelijks naar boven of beneden bijstellen inzake de hoeveelheid Gb's, naar beneden echter nooit lager dan je huidige contract en tevens bellen sms en aanpassrn.

Dat zou je binnen MijnKPN moeten kunnen regelen.

Succes

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Stephaniev73 ,

Als jouw oude abonnement de contractdatum is gepasseerd, dan kun je deze overstap (naar dit KPN Hussel-abonnement) zelf regelen. 

Bijvoorbeeld via deze website : 

https://www.kpn.com/mobiel-shop.htm?icid=toptaak8-allesovermobiel

 

Je kunt natuurlijk ook bellen naar 0800 - 0402.

@Stephaniev73 

Is het zo gelukt? 

Ik ben er vanuit gegaan dat je nog geen nieuw KPN-Hussel-abonnement hebt. Want dan kun je een wijziging inderdaad zoals JanD schrijft maandelijks regelen via Mijn KPN. 

Voor de volledigheid staan hieronder de voornaamste mogelijkheden met de nieuwe KPN-Hussel abonnementen : 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)
Reputatie 7
Badge +17

Hi @Stephaniev73 Welkom hier! Je kunt inderdaad in MijnKPN je abonnement wijzigen. Je kunt ook altijd chatten of bellen (0800-0402) met een collega om dit te laten wijzigen. De wijziging gaat altijd in op de eerste van de volgende maand. :blush:

Reageer