Beantwoord

abonnement videoland en toch betalen voor een film?

  • 5 August 2020
  • 7 reacties
  • 845 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi, wij hebben net Videoland geactiveerd en staat ook bij mijn pakketten. Nu willen we een film kijken sniper en daar moeten we voor betalen? Wat gaat er fout....

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 17 August 2020, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Americaanse Welkom op het forum. Zou het zo kunnen zijn dat je dan niet Videoland hebt gekozen maar bijvoorbeeld on demand van KPN? Op het moment dat je namelijk een Videoland abonnement hebt zou je binnen dat aanbod geen kosten meer moeten hebben. In dit geval lijkt het er op dat je bij het filmaanbod van KPN zelf kijkt, daar kun je inderdaad films huren. Hoe je Videoland kunt kijken vind je hier. 

Reputatie 1

Helaas, alle andere films binnen videoland zijn gratis, behalve Sniper: Assassin’s End, daar moeten we 4,99 voor betalen. Ik heb enige tijd geleden met KPN gebeld en ze ging het achter de schermen uitzoeken en zou me dan terug bellen. Tja ik ben bang dat ik nog heel lang kan wachten want we zijn bijna 3 weken verder en het blijft stil.

Ik heb zelf even gekeken. Heb het Videolandpakket.

En Sniper: Assassin's End staat niet onder Videoland (daar zie ik 'm ook niet) maar onder het gedeelte waar wel betaalde films staan. Daar dien je (en ik als ik ‘m wil zien) dus gewoon € 4,99 voor te betalen als je 'm wilt zien.

Onder Videoland, en dus 'gratis’ als je dat pakket hebt, staat wel Sniper: Special Ops.

Net als in de ouderwetse Videotheek zijn er, ook als je Videoland hebt, nog steeds films waar je los voor moet betalen. Dat wordt volledig door RTL Nederland, die het aanlevert, bepaalt.

Ook bij de ouderwetse Videotheek had ik een soort van abonnement, waarbij ik weekfilms zonder extra kosten (een week) kon meenemen.
De films voorin de zaak, moest je ook dan los extra betalen (dagfilms).

TIP:

Wil je alleen de ‘gratis’ films zien kies dan Videoland onder on demand!

Onder alle films staan ze allemaal. Die van Videoland met bedrag € gratis erbij en de betaalde.

Reputatie 1

Hoi, dankje voor meekijken. M

Maar ik klik op MENU - FILMS - Mijn pakketten » Videoland

Vervolgens zoeken en dan moet ik betalen.

Maar je typt kijk onder Demand maar die heb ik nergens staan?

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb Videoland niet via kpn maar heb nog nooit voor een film moeten betalen.

Dus ik denk dat je dan er een uitkiest die niet in Videoland aanbod zit maar wel in het betaalde KPN aanbod 

Maar ik klik op MENU - FILMS - Mijn pakketten » Videoland

Oh, je hebt het nieuwe menu al.

Bij mij is het nog menu → on demand → videoland

Als je het Videolandpakket hebt dan valt ongeveer 20 % van het totale aanbod daar onder. De rest zal gewoon per film betaald moeten worden.

Maar de film die jij wilt zien maakt geen onderdeel uit van het Videolandpakket. Daar moet voor betaald worden. Ik heb 'm hier, via het oude menu wat ik vooralsnog duidelijker vind, ook alleen betaald. En ik heb dus het Videolandpakket.

Videoland via internet (videoland.com) heeft ‘m ook niet. (alleen special ops)

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie, ja het oude menu via On Demand was gewoon duidelijker, maar bedankt voor het mee kijken