Vraag

Activatiekosten toch in rekening gebracht

  • 6 August 2020
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Hallo,

 

ik ben overgestapt van Telfort Naar KPN.

Tijdens de aanvraag was op de website vermeld dat ik geen activatiekosten hoefde te betalen.

Helaas zag ik op de 1e rekening toch 25,00 activatiekosten.

Dit svp rechttrekken (en als ik op het forum kijk ben ik jammer genoeg zeker niet de enige).

 

Groeten,

Hendrik


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @HendrikB, welkom! Het gebeurt regelmatig dat deze kosten op de tweede factuur weer in mindering gebracht worden. Stonden de activatiekosten inderdaad ook niet op de orderbevestiging vermeld? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. 

Hallo Marcia,

Dankjewel, heb mijn postcode/huisnr toegevoegd :)

Maar ik zal zeker de 2e factuur in de gaten houden.

Bedankt voor je antwoord iig.

 

Groeten,

Hendrik

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik zie op de bevestiging de aansluitkosten wel staan. Dus mocht je ze op de tweede factuur niet terugkrijgen, trek dan even bij me aan de bel door hier een berichtje achter te laten.