Beantwoord

Administratie: Digitenne toevoegen aan internet abonnement

  • 27 January 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ik heb via kpn televisie, internet en telefoon. Nu had ik al digitenne. 

Krijg iedere keer een aparte rekening. Kan dit niet bij elkaar. Heb hier al voor gebeld en zou zijn geregeld maar dat is het niet. Ook niet fijn dat digitenne nog op mijn oude emailadres staat en de rest op mijn nieuwe.  B



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jose_ 3 February 2021, 09:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @karinaenfrank, welkom op het forum!

Ik kan goed begrijpen dat je je internet, tv en vast bellen samen met digitenne onder één klantnummer wil hebben, zodat alles op één factuur komt te staan. Vreemd dat dit nog niet is gelukt! Je kunt hier wel het beste over bellen zodat dit geregeld kan worden. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur bereikbaar via 0800 0402 (gratis).