Beantwoord

afstandbediening defect

  • 28 January 2020
  • 17 reacties
  • 319 keer bekeken

Na heel veel jaren plezier te hebben van ons trouwe witte kastje werkt sinds een aantal maanden de aan en uit knop niet meer. Gelukkig die op de tv wel nog ;).

Kan ik via julie aan een nieuwe afstandbediening komen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 January 2020, 21:43

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Sander wierikx

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien. 

Laat je even weten of het is gelukt?

 

Reputatie 7

Hey @Sander wierikx. Welkom! Handige tool reikt Noordzee je aan! :) Heb je er al gebruik van gemaakt? 

Problemen met instellen nieuwe afstandsbediening.

Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening ontvangen en kan deze niet configureren met de LG TV. De afstandsbediening heeft een andere layout dan mijn vorige (defecte). Ik volg de stappen zoals vermeld op de bijgevoegde kaart.  Ik kan de TV niet aan en uit zetten. De volume knop werkt ook niet. Ik kan wel de overige knoppen gebruiken zoals standby. etc. Hoor graag een oplossing hiervoor. Bij de bestellling van 2 dagen geleden heb ik wel de juiste afstandsbediening (foto versie D3) aangevinkt. 

 

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Yeske 

 

Lukt het koppelen niet

Doe je het op deze manier?

Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-is-kapot-487368#post894532

 

Zie ook Instellen nieuwe afstandsbediening lukt niet

@Tycha thanks voor de info. Procedure gevolgd en als laatste de OK knop ingedrukt waarbij het rode lampje 2 x knipperde. Gelukt !

Reputatie 7
Badge +11

Gelukkig, bedankt voor je terug koppeling 👍

 

Het is al opgelost :)  Bij de laatste poging lukte het wel.

 

Reputatie 7
Badge +11

Las t net👍🎉 super!

Reputatie 7

@Tycha thanks voor de info. Procedure gevolgd en als laatste de OK knop ingedrukt waarbij het rode lampje 2 x knipperde. Gelukt !

Yeahhh. Super!! :)

Bedankt, @Tycha voor de ondersteuning. Topper!

@Sander wierikx

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien. 

Laat je even weten of het is gelukt?

 

Gelukt !! Thx :)

Hey @Sander wierikx. Welkom! Handige tool reikt Noordzee je aan! :) Heb je er al gebruik van gemaakt? 

 Zojuist gedaan. Thx voor de reminder. 

 

Reputatie 7

Top, @Sander wierikx bedankt voor de terugkoppeling :)

Hallo,

Ik probeer via de KPN web-site een nieuwe afstandsbediening te bestellen 

Nadat dit scherm verschijnt stopt het. Hoe weet ik nu of deze afstandsbediening echt besteld is?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JM_Smit, daar hoor je apart ook nog een bevestiging van te krijgen. Krijg je dit scherm nádat je al je gegevens hebt ingevuld?
Ik kijk ook graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Hoi Thomas,

Heb ik gedaan…..

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens Jan! 
Ik heb even meegekeken en zie dat je TV ontvanger omgeruild wordt omdat deze verouderd is.  Bij die nieuwe ontvanger zit ook een nieuwe afstandsbediening. De verwachte levertijd hiervan is 14-08

Hoi Thomas,

Bedankt voor je antwoordt. Dit was niet duidelijk aangegeven in de beschrijving.

De huidige afstandsbediening is mechanisch defect vandaar de vraag voor vervanging.

Wanneer ik een nieuwe afstand bediening ontvang is hiermee de zaak geregeld.

 

Reageer