Beantwoord

afstandbediening is kapot

  • 3 April 2020
  • 12 reacties
  • 150 keer bekeken

Mijn hond vind jullie ook leuk en heeft op de afstandsbediening liggen kluiven. Deze doet het dus niet meer. In lelystad is geen KPN winkel meer. Hoe kan ik een nieuwe afstansbedieng kopen want ik kan nu de decoder niet bedienen.

 

Mvg,

K. Holwerda

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 April 2020, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Marissaxena 

Had de hond trek? ;-)

Hier kun je een nieuwe ab. aanvragen. Inloggen met je KPN id. 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, misschien moeten we onze afstandsbedieningen in vervolg toch iets minder op een lekker botje laten lijken @Marissaxena :sweat_smile:

Is het gelukt om een nieuwe aan te vragen met de link van @Anneke-Anna?

@Maja_ Nee helaas is het niet gelukt via de link. ik krijg alleen te zien: nieuwe afstandbediening aanvragen”maar kan nergens iets invullen of zo.

@Anneke-Anna ik weet niet of ze trek had maar hij was in ieder geval lekker genoeg :)

Reputatie 7
Badge +11

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

@Tycha Helaas kom ik niet verder dan het kopje”nieuwe afstandbediening aanvragen". Ik ben ingelogd maar kom er niet verder mee.

 

Reputatie 7
Badge +22

@TychaHelaas kom ik niet verder dan het kopje”nieuwe afstandbediening aanvragen". Ik ben ingelogd maar kom er niet verder mee.

 

Welke browser gebruik je @Marissaxena?

Reputatie 7
Badge +11

Dan wil ik je ook vragen om je gegevens in te vullen in je profiel 

Een moderator kan het dan voor je regelen 😀

@Tycha@Maja_@Anneke-Anna  Ik heb het nu via de chat kunnen regelen. |Dank jullie wel allemaal voor het meedenken en reageren.

Blijf gezond allemaal!

Reputatie 7
Badge +11

Fijn, graag gedaan 😀

Reputatie 7
Badge +20

Ah, fijn dat je het al via de chat hebt geregeld!

Je ontvangt de nieuwe dan binnen 2 dagen :slight_smile:  Het kan zijn dat je met de nieuwe afstandsbediening niet direct alle functies van je tv kunt bedienen, in dat geval kun je de afstandsbediening en tv weer aan elkaar koppelen via de stappen op http://bit.ly/2AeIlyC. Laat je het weten als alles weer in orde is?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: