Beantwoord

Afstandsbediening

  • 13 January 2021
  • 23 reacties
  • 280 keer bekeken

Hallo, we hebben een zeer trage ontvanger, en ik kan de afstandsbediening ook niet meer harder of zachter zetten, echt allemaal waardeloos.

Heb al verschillende keren gebeld, voor een nieuwe afstandsbediening, plus ontvanger.

Maar je krijgt nul komma niks medewerking!

Heb door mijn telefoontjes nu 3x de verkeerde afstandsbediening gekregen, heb het zeer duidelijk doorgeven dat de kleuren bovenaan moeten staan, maar ze staan onderaan, krijg hem dus niet gekoppeld. Vanwege de waardeloze service , dan de ontvanger hij blokkeert steeds dan krijg je hem niet op een andere zender, dan moet je weer alles uitzetten en weer opnieuw beginnen, waardeloos KPN ook wordt je niet goed geholpen.

icon

Beste antwoord door Annelies_66 23 January 2021, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Hallo mijn man en ik denken dat het opgelost kan worden met een. NIeuwe ontvanger maar die krijgen we helaas niet, daar betaal je toch genoeg voor. Wat een blunder KPN 3x de verkeerde afstandsbediening. Afz Mevr. A. Jansen-v.d Linden

 

 

 

 

 

 

Hallo KPN, zit de hele week op de goede afstandsbediening te wachten, en wat doet KPN we krijgen steeds de verkeerde, is toch niet meer normaal.

Had dit 4x precies gezegd , dat de kleuren rood en groen enz bovenaan moeten staan!

En je krijgt steeds de verkeerde.

Werkt voor geen meter, wanneer doen jullie het eens beter???

Want had de afstandsbediening al uitprobeert , maar kom niet verder, hij reageert niet blijft groen branden, niet rood.

Mijn verhaal, komt weer uit, jullie luisteren niet goed naar de klanten!!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Annelies_66, welkom hier. 

De afstandsbediening werkt dus niet. Daarbij krijg je steeds de verkeerde. Zelf ook al een afstandsbediening aangevraagd? Anders kijk ik graag nog een mee. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Wat betreft de langzame ontvanger, hiervoor wordt de update uitgerold die dit verbeterd. Mocht je deze nog niet hebben, komt deze snel. 

Hoi Bart heb mijn profiel bijgewerkt , toevallig heet mijn broer ook Bart,  wil je ook soms het klantenummer hebben?  Alvast bedankt prettig weekend

Annelies Jansen

 

 

 

 

 

 

 

Hallo Bart,. Want de cijfertoetsen moeten onderaan staan,  met koppelen blijft het lampje groen branden, druk zowel op televisie knop als die andere, allebei te gelijk, dus geen rood lampje na 5 sec. Wij komen hier niet verder mee. Alvast bedankt

Annelies Jansen

Hallo Bart

En kan de afstandsbediening niet meer harder of zachter zetten, plus kan ook niet meer bij het televisiesysteem!

 

Vriendelijke groet Annelies Jansen

Hoi Bart, het is gelukt om toch de oude op die code te krijgen, heb 405 gebruikt voor onze LOEWE televisie.

 

Da het eerst zal toch niet lukken, maar na nog n keer met deze code 405 is het wel gelukt, met de oude afstandsbediening, geen nieuwe, kan deze nu eindelijk harder of zachter zetten.

Aldoende leer je bij gewoon geduld hebben, moet mijn man ook vanalles bijbrengen met zijn gsm 

 

Bedankt verder. Annelies Jansen

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, top! Het werkt dus nu. Heel fijn. Mocht er weer iets zijn, laat het dan weten. 

Hallo Bart

 

Er is nog een probleem, wat ik al zei met de ontvanger, hij blokkeert vaak, vanavond ook 4 x dan na 2x uitgezet kan ik deze eindelijk op de zender krijgen wat ik wil.

Heb dit al vaker gezegd, dit is steeds op een paar zenders , dat je niet verder kunt, daarom zou ik liever een nieuwe ontvanger willen, dan is dit probleem eerder opgelost, echt normaal met deze ontvanger. Zit er ook iemand te zeuren bij de reacties dat je het extra doet, maar dit is de enige waarheid. Want die update baat ook niet veel.

Daarom graag een nieuwe ontvanger, daar betaal je toch voor, om een betere te hebben en niet zo'n flut ontvanger, sorry maar het is echt zo.

Hier wordt je niet goed van!!

 

Annelies Jansen

Echt niet normaal met deze ontvanger van KPN

 

Annelies Jansen

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ja dat is niet fijn. Nu zie ik dat je twee ontvangers hebt. Doet het probleem zich op beide voor of slechtst een? Welke? Kun je de laatste drie cijfers van het serienummer onderop noemen? En hoe is deze aangesloten op het modem? Rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? 

En als je beide ontvangers omruilt van plek. Blijft het probleem dan op dezelfde plek? Zo ja, dan zit het in de aansluiting. Verhuist het probleem mee, dan zit het in de ontvanger. 

Hallo Bart,

 

Bedankt voor je bericht

Na onze ervaring zit het hem echt in deze ontvanger boven hebben wij geen last, daar werkt alles.

We hebben dit steeds onder gehad, die blokkade hier wordt je niet goed van.

Kan nog steeds niet bij het systeem van de televisie komen, dat kon ik eerder wel, na die voorlaatste update is alles ontregeld , daarom mijn ervaring dat deze ontvanger niet klopt.

Zoveel keren moeten schakelen, dan doet de opname het ook niet van bepaalde zenders.

Draadloze stekkers doen het wel ook de internetverbinding.

Heb de ontvanger vaak genoeg , uitgezet en weer het systeem opgestart, maar het heuvel blijft.

Als dit niet lukt, gaat mijn man over een paar weken naar de KPN winkel, voor een nieuwe ontvanger, vind het verder belachelijk, dat je hier zoveel moet doen hoop daarom nogmaals op een nieuwe ontvanger, daar betaal je toch genoeg voor!!

 

Annelies Jansen

 

Hallo Bart

 

Wil je nog vertellen,  heb de ontvanger van boven gebruikt voor onder, blijft hetzelfde heuvel.

Daarom, dat het geen nut heeft, met die van boven, die moet dan boven blijven.

Moet ik dan 10x iets zeggen en vragen, of wij een nieuwe kunnen krijgen.

Ben me nog steeds aan t ergeren bij de laatste update dat een KPN een vrouw weer medewerker, de televisie ontregeld heeft.

Had hier ook internet op,  de televisie, daarom dat ik hierop sta door jullie schuld voor een nieuwe ontvanger Daarom dat ik hier al zei het  een flut ontvanger is

Plus dat je veel zelf moet doen!

 

Erger me hier vaak op, kan ik je wel vertellen!!

Daarom graag een oplossing

Annelies Jansen

 

 

 

 

 

 

Hij is aangesloten met adapters zei ik ook al

De ontvanger begint met een HM

 

Annelies Jansen

Hallo Bart

 

De letters zijn van de ontvanger, HDMI,

eb nog eens gekeken.

 

En het zijn draadloze adapters waar wij ook in het begin veel trammelant mee hadden, die gaan nu redelijk.

Daarom de hoogste tijd voor een nieuwe ontvanger.

Dat is onze mening, ook van mijn man

 

Groet Annelies Jansen

 

Bart, ik erger me vandaag voor de zoveelste keer, aan de ontvanger, weer geen informatie, voor te kijken wat er op komt.

En dit is iedere keer, bij de zender van Ons, blijf hier op hameren.

Vanavond als dit weer niet goed komt mis ik weer mijn programma, waar is KPN mee bezig met dit pruts werk. Werkt niet veel meer, ook met een bericht hier terug te krijgen ook niet.

Dit ligt nu echt aan deze klote ontvanger KPN en nog steeds geen verbetering na die laatste nieuwe update.

Vroeger had je betere ontvangers, heb het hele tijdperk van televisie meegemaakt, kan ik je wel vertellen, vanaf anoloog televisie met antenne toen had je maar 2 zenders.

En die film wat je krijgt van KPN hoeft voor mij ook niet waardeloos

 

Hoop ook nog eens op een betere oplossing!!

 

Annelies Jansen

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil graag met je zoeken naar de oplossing. Maar ik heb daarvoor een duidelijk beeld nodig. Je geeft aan dat de ontvanger boven geen problemen geeft. Die heb je beneden getest en toen bleef je beneden de problemen houden? Zo ja, zit het dus in de aansluiting van modem naar tv-ontvanger. 

En de ontvanger van beneden werkt boven zonder problemen?

HDMI is niet het juister serienummer. Moet 66 of 74 zijn. 

Bart, dan heb je om te beginnen niet goed gelezen.

Het nummer van de ontvanger wat ik gezien heb, op de doos is een 66. Serienummer

Als ik die van boven gebruik blijft het probleem hetzelfde voordoen.

Maar ik denk dat het modem goed is, dat is het enige.

Vind het alleen treurig dat je zoveel moet doen voor een nieuwe ontvanger, geen wonder als die uit China komt is het meestal niks.

Het probleem hier gaat nogmaals waar ik op blijf hameren, om de laatste updates toen is het mis gegaan, vanwege jullie medewerkster.

Heb ik ook al 3x gezegd

Hier blijf ik bij, door die update blokkeert hij, plus nog n keer,  kan nog steeds niet bij het systeem van de televisie komen, via de afstandsbediening, ook niet via de afstandsbediening van onze televisie. jullie hadden 4x de verkeerde afstandsbediening gestuurd

Dit is normaal Nederlands en geen Chinees hoop dat je het nu wilt begrijpen

Ben het onderhand moe, om dit iedere keer te zeggen

Of ik nu bel of hier, blijf tegen een muur aan t praten of schrijven. Kom niks verder, 

Annelies Jansen

 

 

Als de ontvanger die het boven wel goed doet beneden het niet goed doet zit het niet in die ontvanger, dan zit het in de aansluiting tussen modem en ontvanger.

Je gebruikt toch niet de draadloze set (DVS) van KPN of iets anders tussen kastje en modem, die geven nog wel eens problemen in de verbinding, kun je 100 nieuwe TV kastjes krijgen zonder oplossing.

En welke afstandbediening heb je gekregen en welke had je, misschien even een foto plaatsen of aanwijzen op deze site, als hij wel op het TV kastje werkt is die in ieder geval goed, niet alle afstandsbedieningen zijn meer leverbaar.

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

 

Ik geef het op hier, want dit vind ik weer geen antwoordt

Wacht wel tot winkels weer opengaan, moet dan toch alle 4 verkeerde afstandsbediening terug brengen.

We moeten het nog steeds met de oude afstandsbediening doen.

Want met die andere  4 afstandsbediening kom ik niet verder mee.

Toen begon de elende

 

Kan nu alleen harder of zachter zetten maar niet bij het systeem komen.

Zolang je zelf ook geen antwoord geeft komt er inderdaad geen oplossing.

Succes verder.

Dit vind toch wel het domste antwoord wat jullie geven, heb genoeg gezegd en geschreven. Denk dat jullie dit nog niets lezen.

Daarom geef ik het op, door die stomme medewerking!!

Reputatie 7
Badge +20

@Annelies_66,  ik wil je heel graag helpen hoor. Het is mij niet helemaal duidelijk. Zou je kort de volgende vragen kunnen beantwoorden, dan kan ik kijken of ik een nieuwe ontvanger kan sturen. Deze kan ik namelijk niet zomaar sturen. 

De ontvanger 66, werkt deze boven naar behoren?

De ontvanger van boven, werkt deze beneden naar behoren? 

Dat is alles wat ik wil weten. Ik haal dat er niet duidelijk genoeg uit. 

 

@Doornekamp33 is overigens geen werknemer van KPN, maar ook een klant, net als jij die graag helpt.Â