Beantwoord

Activatie simkaart: onterechte mail

  • 28 January 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Beste,  ik krijg voor de 2e keer een onterechte mail over een bestelling die ik heb geannuleerd.  Nu annuleren graag en ik hoef geen simkaart meer.

Groet Koen Tijert

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 January 2020, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Citroen12, welkom! Ik begrijp niet helemaal hoe de vork in de steel zit. Ik zie nu je topic waarin je aangeeft dat je een bestelling hebt geannuleerd en die simkaart niet meer wilt. Daarnaast zie ik ook dat er gisteren een simkaart geactiveerd is. Kan het kloppen dat je nummerbehoud hebt aangevraagd met een nummer eindigend op -846? En dat je dit opgezegd hebt?

Het lijkt erop dat het verzoek tot nummerbehoud wél geannuleerd is, maar dat het abonnement niet geannuleerd is. Je hebt nu ook een ander 06-nummer gekregen. Wil je voor de zekerheid bevestigen dat je op dit moment geen mobiel abonnement wilt bij ons? In dat geval ga ik mijn best voor je doen om dit in orde te maken. Ik weet niet zeker of we dit via het forum kunnen regelen. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het dan vooral weten.