Beantwoord

YouTube app crasht op ontvanger

  • 3 January 2021
  • 14 reacties
  • 224 keer bekeken

Mijn Youtube app crashed tijdens het kijken meerdere malen per week waardoor de ontvanger gereset moet worden.

Ook heb ik regelmatig last van het feit dat herinneringen gewist worden zodra ik ze erin zet. Na een aantal uren doet ie het weer wel.

Heb al een nieuwe ontvanger en afstandsbediening ontvangen, maar het probleem is hiermee niet opgelost. Zo frustrerend. Iemand dezelfde ervaing of oplossingen?

icon

Beste antwoord door ggt156 3 January 2021, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

het is wachten op een firmware update van de tv-box

ik heb de zelfde problemen met twee tv-boxen

de update komt ergens in Januari 2021 

Dank je wel voor je reactie Gerrit. Ik ben benieuwd naar die update. Laten we hopen dat het helpt.

Groetjes Natasja

Reputatie 7
Badge +28

En @NatasH ,

Heeft de update geholpen? 

 

Het probleem heeft zich nog wel een paar maal voorgedaan dus ik weet niet of er al een update is geweest. De laatste week ofzo heb ik geen problemen gehad.

Reputatie 7
Badge +28

OK, dan ga ik er vanuit dat de update de oplossing heeft gebracht. :thumbsup_tone4:  

Nope, als er een update is geweest dan heeft deze niet geholpen. Ben nu de ontvanger weer aan het opstarten nadat YouTube vast liep.

Ook hier crashed YouTube regelmatig zowel voor als na de update van medio januari.

Op beide ontvangers in huis trouwens.

Reputatie 2

Ik heb nog regelmatig last van vastlopen tijdens gebruik van YouTube (kanaal 201). Zojuist binnen een half uur 3x de Arris VIP2952 V2 moeten resetten.

 

Komt voornamelijk voor bij live bronnen en in mindere mate bij programma's die gewoon afgespeeld worden. 

Hier ook steeds problemen met YouTube. Zowel via app als kanaal 201. Kan nog geen 20 seconden kijken en dan vliegt YouTube er uit dat er een fout is opgetreden, zonder verdere verklaring. Erg irritant! Zou graag hulp willen.

 

Reputatie 2

Beste kpn,

Zou hier iets meer aandacht aan gegeven kunnen worden. De crashes blijven komen en zeker tijdens live programma's is dit super irritant.

Zoals eerder vermeld :

- kanaal 201 youtube

- Arris VIP2952 V2

Crashes in de vorm van een zwart scherm. Lijkt soms alsof het systeem staat te wachten op een reclame die nooit begint maar dit is zeker niet altijd het geval. 

Dag KPN

 ik heb ook veel problemen met YouTube kijken. Een paar uurtjes kijken is ook minstens 3 maal opnieuw starten van de Arris vip2952v2 . Of YouTube gaat op zwart en reageert nergens meer op of het filmpje blijft eeuwig laden.opnieuw starten helpt even. Terugzetten naar fabrieksinstellingen werkt ook eventjes. D Arris is bedraad aangesloten op de Experia V10 

Ook Netflix kijken geeft regelmatig problemen. Of de film start zonder geluid , of zonder beeld . Opnieuw starten van de film is dan nodig.

KPN wat is jullie oplossing?  Ik ben het wel erg zat aan het worden , net als velen met mij.

Jan Dame

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @JWittenberg en @JeanD !

Wat lastig dat het niet lukt om YouTube te kijken via de app op de ontvanger. Een aantal maanden terug waren hier veel problemen mee en is er een nieuwe firmware update uitgerold. Hiermee zou het dan ook opgelost moeten zijn!

Helaas is dat bij jullie dus niet het geval. Hebben jullie al eens de software van de tv-ontvanger opnieuw ingeladen door middel van een frisse start? Wellicht is de software bij jullie niet goed ingeladen waardoor je toch nog problemen ervaart met de YouTube app.

Ik hoor graag jullie bevindingen.

Dank voor je antwoord Jose,

De frisse start heeft ook niet geholpen. Ik zal dat opnieuw doen ,misschien is de update niet gelukt.

Reputatie 2

Hoi @Jose_ ,

Dank voor je bericht. De firmware heb ik ten tijde van de update meerdere malen binnen gehaald omdat er kort op elkaar een aantal revisies waren. Het is ook niet dat ik yt helemaal niet kan gebruiken maar soms crasht het dus de gehele Arris box.