Beantwoord

Belgeschiedenis opvragen

  • 22 February 2019
  • 4 reacties
  • 350 keer bekeken

Goedendag,

Graag zou ik voor één van onze nummer de belgeschiedenis willen opvragen van een aantal maanden. Ik had toen echter een privé abonnement en nu inmiddels zakelijk. Is dat mogelijk?

Hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 February 2019, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Denise. Welkom op het forum! Je kan de belgeschiedenis terug vinden op de factuur. Heb je daar al op gekeken? Mocht je deze facturen niet meer hebben, dan kan ik in ons systeem kijken of ik het voor jou kan achterhalen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je vraag al is beantwoord of dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hi Vikash,

Top, hoe kan ik jou middels een privébericht van de opgevraagde gegevens voorzien? Excuses voor de vertraging, ik heb niet eerder een melding binnen gekregen via de mail. Zag het vandaag pas.

Dank
Reputatie 7
Badge +21
Geen enkel probleem. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!