Beantwoord

Beltegoed direct op?

  • 21 May 2019
  • 11 reacties
  • 403 keer bekeken

ik heb zaterdag opwarderen bon van 10 euro gekocht 9,76 euro op hetzelfdag verbruikt ?????????
ik heb boef gezien maar niet zo als KPN ze moeten schamen echt waar diep teleurgesteld....
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 May 2019, 20:32

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @rafik,

Het is erg vervelend dat er beltegoed af is gegaan. Maar om dan gelijk KPN de schuld te geven? Heb je een smartphone, staat dan niet de mobiele data aan? Ook al doe je niks, maar data van het internet gaat 24/7 door. Welke mobiele telefoon heb je? 🤔
Ik heb samsung s7 e..
Maar ik ben zeker dat mijn mobile gegevens staat uit dus ....
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb samsung s7 e..
Maar ik ben zeker dat mijn mobile gegevens staat uit dus ....

Zou je dit eventueel toch even willen checken:


hoi .
het spijt me ik weet het niet wat u wil mij zeggen ik ben gewoon teleurgesteld.
wie kan in 2019 10 euro op maken zo maar ?????
Soory man ik zit heel maal FOUT bij KPN.
gr rafik
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @rafik, kijk voor de zekerheid toch eens in je telefoon bij "Gegevensgebruik"
Misschien is er onbedoeld, op de achtergrond, door een App data gebruikt.

Ga naar instellingen ⚙️, Verbindingen, Gegevensgebruik
Kijk dan bij Gebruik mobiele gegevens

Soms denk je op Wi-Fi te zitten, maar door een instelling (Slimme netwerkwissel o.i.d.) besluit de telefoon toch mobiele data te gebruiken als de Wi-Fi zwak of instabiel is.
Met €0,15 per MB (zonder bundel) zit je dan zo op een flink bedrag.
Reputatie 7
Badge +22
@rafik ik zie toch duidelijk dat er € 9,76 is verbruikt aan internet. Kan er niks anders van maken.
ja ja een boef blijf een boef....ik zit in de techniek ik heb de helft van Nederland verbond, ik heb de 2ed grootst Provider in Media-Park te Hilversum gebouwd....vroeger noem jij VIRUS nu ze maak het mooie naam SPAM, Hakker is nu genoemd ITC'ers. We zijn in 2019 u denk dat ik zo dom ben om mijn gebruik gegevens open laat staan....
ik neem jou niet kwalijk, ik heb niks tegen U, ik bedoel niks verkeerd, zulke fout mogen niet zijn in deze technologie tijd, alleen er zijn altijd boef die gaan op elke anders mogelijkheid te jatten .....
ik wil niet over 10 euro ruzie met u maken ..

gr rafik
Reputatie 7
Badge +22
Beste @rafik,

We maken absoluut geen ruzie over die € 10,- maar ik probeer erachter te komen wat er aan de hand is. Ik wil alleen maar klanten helpen. Maar blijf het vreemd vinden dat ie geld eraf snoept bij Mobiel Internet. Ik twijfel niet aan jou kunde. Je zal het ook allemaal echt weten. Maar die telefoons hebben wel eens de neiging om weer op mobiel internet te gaan staan door eventueel een firmware update. Dit zijn die dingen die ik dan graag wil uitsluiten. 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @rafik, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp de verontwaardiging dat het beltegoed opeens weg is.. Zoals je in het screenshot laat zien, is het wel mobiel internet wat het verbruikt heeft.. Bij prepaid gaat dit echt heel erg snel. Stel je hebt opgewaardeerd en je hebt op dat moment nog je mobiele netwerk aan staan (niet verbonden met WiFi), dan betaal je € 0,16 per MB. Een foto op Whatsapp ontvangen kost je al 2MB. Daarnaast kan het zijn, zoals ook aangegeven wordt, dat er op de achtergrond apps nog verbonden zijn of updaten.

Het is zonde geld, maar je kan dit een volgende keer voorkomen gelukkig! Je kan mobiele data uitschakelen op het moment dat je gaat opwaarderen, zodat het niet meteen weg is. Maar het allerbeste kan je een prepaid internetbundel aanschaffen van het tegoed, zodat je zonder problemen en extra kosten op internet kan.

Heb je nog meer vragen? Dan weet je ons te vinden! 😉
ik heet jullie van hartelijk dank van jullie tijd en informatie..
ik ga mijn best doen om dit opnieuw te geburen..
gr rafik

Reageer