Beantwoord

Ben overgestapt naar een andere provider, maar krijg nog steeds facturen van KPN

  • 12 January 2021
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Ben overgestapt naar Tele2, maar krijg nog steeds een factuur van KPN om geld over te maken. Zie nergens een telefoonnummer van de klantenservice, vandaar dat ik via deze manier dit probleem wil laten stoppen. 

 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 19 January 2021, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Het kan zijn dat de factuur al opgemaakt was voor het abonnement beëindigd was, dit wordt daarna verrekend. Bellen kan altijd, het nummer van KPN is 0800 0402

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Stefan0165, welkom op ons forum. Wat @Maurice85 zegt, klopt inderdaad. Facturen worden ruim voor ze uitkomen al opgemaakt. Hierbij worden eventuele lopende wijzigingen of opzeggingen niet meegenomen. Omdat je bij een factuur in het voren betaalt, kan het hierdoor voorkomen dat je betaalt voor diensten, terwijl je er dan al geen gebruik meer van maakt. 

Als dit het geval is, dan komt er een maand na de laatste factuur een zogenaamde slotfactuur uit. Op deze slotfactuur worden dan de teveel betaalde kosten terugbetaald. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!

Overigens krijg je bij een opzegging wel een bevestiging toegestuurd hiervan. Heb je deze al wel ontvangen? Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!