Beantwoord

MB's verzonden naar vreemd nummer

  • 24 August 2019
  • 2 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik ontvang een sms van KPN "U hebt 2000 MB verzonden naar 06-########". Dit is een mobiel nummer dat ik niet ken. Wat is hier aan de hand?

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 September 2019, 09:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @K e e s. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je een sms ontvangt waarin staat dat je Mb's hebt gedeeld met een vreemd nummer. Ik zal voor jou uitzoeken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en jouw mobielnummer? Zou je het andere mobiele nummer achter willen laten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @K e e s. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je een sms ontvangt waarin staat dat je Mb's hebt gedeeld met een vreemd nummer. Ik zal voor jou uitzoeken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en jouw mobielnummer? Zou je het andere mobiele nummer achter willen laten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!🙂
Ik heb geen bericht van je ontvangen @K e e s. Heb je inmiddels al een antwoord op jouw vraag? Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer