bezorging mobiele telefoon

  • 3 April 2020
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Goedemiddag,

De bezorger van mijn mobiel komt tussen 12 en 15 uur vandaag, ik kom er alleen achter dat mijn bel het niet doet….. Intussen sta ik al een uur en 15 min voor het raam maar is het ook mogelijk om gebeld te worden als de bezorger er is? En rijden de bezorgers in een auto van KPN of wordt dit door een andere partij geleverd?

alvast dank!

groetjes Rebecca

Noordzee 4 jaar geleden

@Babbelbeccie

Nee, je wordt niet gebeld. Gelukkig is het maar een tijdslot van drie uur. Je kun ook lekker buiten voor jouw deur gaan zitten. Het weer knapt namelijk aardig op. Ik heb net ook lekker (in het zonnetje) in de tuin gezeten.  

 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Babbelbeccie

Nee, je wordt niet gebeld. Gelukkig is het maar een tijdslot van drie uur. Je kun ook lekker buiten voor jouw deur gaan zitten. Het weer knapt namelijk aardig op. Ik heb net ook lekker (in het zonnetje) in de tuin gezeten.  

 

@Noordzee

Aah dat is jammer.…

maar dank voor je antwoord ik zal hem dan gewoon beneden verwelkomen.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Babbelbeccie 

Heb de telefoon inmiddels binnen?

Reputatie 7
Badge +28

@Noordzee

Aah dat is jammer.…

maar dank voor je antwoord ik zal hem dan gewoon beneden verwelkomen.

En @Babbelbeccie 

Ben je al lekker aan het bellen? En heb je nog een kleurtje gekregen van het zitten in de zon voor jouw voordeur? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Babbelbeccie Je hebt je nieuwe telefoon inmiddels binnen? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt! 

 

Reageer