Beantwoord

BKR registratie verwerkingstermijn versnellen!

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Voor de hypotheek moet de BKR-registratie worden verwijderd. Nu heb ik afgelopen zaterdag 09-01-’21 de bevestiging van KPN gekregen. KPN moet deze bevestiging nog doorsturen naar stichting BKR. Hier staat 5 werkdagen voor. Wie kan mij helpen om dit proces te versnellen zodat KPN vandaag nog de bevestiging naar stichting BKR kan sturen?

 

Uiteraard weet ik zelf ook dat ik laat ben maar het is wel even van groot belang i.v.m. een hypotheek.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 19 January 2021, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Peter2709. We hebben het best druk, we komen daardoor veel later aan antwoorden toe, dan we willen. In dit soort situaties kan onze administratie een uitzondering met aanvullende informatie van jou. We kunnen je hierover informeren via een privébericht of je voor sneller en directer contact met hen bellen via 0800 0402 (van maandag tot en met vrijdag, tijdens kantooruren). Laat je weten of je nog hulp nodig hebt of dat het intussen al opgelost is?

Reputatie 7
Badge +16

Ik ga er vanuit dat ‘geen bericht, goed bericht’ is en dat het allemaal geregeld is. Anders hoor ik het graag!