Beantwoord

Brommend geluid verdeelkast/kabelverdeler

  • 20 May 2019
  • 7 reacties
  • 350 keer bekeken

Goedemiddag,

Ongeveer 2 meter van mijn voortuin staat een kabelverdeler kast die constant een brommend geluid maakt. Kan hier wat aan gedaan worden??

Joel
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 May 2019, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Het gaat om deze kast:

Reputatie 7
Badge +10
Dit is geen gewone kabelverdeler maar een glasvezel wijkkast. Dus niet voor het koper netwerk.
In welke plaats en wijk staat deze kast als ik vragen mag?
Deze kast staat in de Snelliusstraat Apeldoorn 7316JX
Hoi @Joel Cats . Welkom op het forum.
Erg vervelend dat je last hebt van die kast. Ik hoop dat we daar iets aan kunnen doen. Zou je voor de volledigheid nog je profiel kunnen aanvullen inclusief contact telefoonnummer en volledig adres en mij hier dan een seintje geven? Ik zal de gegevens dan doorsturen naar onze infra afdeling. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Joel Cats . Welkom op het forum.
Erg vervelend dat je last hebt van die kast. Ik hoop dat we daar iets aan kunnen doen. Zou je voor de volledigheid nog je profiel kunnen aanvullen inclusief contact telefoonnummer en volledig adres en mij hier dan een seintje geven? Ik zal de gegevens dan doorsturen naar onze infra afdeling. :-)


@Erwin_ meld er dan maar bij dat het gaat om de AP-4A.
@Erwin_
Ik heb mijn profiel aangevuld. Heel fijn dat je dit wil laten uitzoeken! :)
Uiteraard blijf ik graag op de hoogte van de voortgang.
Top en graag gedaan. Ik heb de info net doorgestuurd. Ik verwacht dat er binnenkort contact gezocht wordt. Mocht het lange tijd stil blijven of krijg je het idee dat er geen schot in de zaak zit, laat het mij weten.