Vraag

Simkaart geblokkeerd in het buitenland

  • 15 September 2019
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Badge
Ik zit ongeveer anderhalve maand in Qatar en heb door werkdruk niet aan de facturen gedacht. Ik heb hiervoor altijd alles op tijd betaald. Ik probeer mijn facturen te betalen maar dat gaat niet sinds mijn simkaart is geblokkeerd en ik geen tancode van mijn bank kan ontvangen. Ik heb ook geen bereik en het ligt niet aan de locatie. Heb meerdere pogingen gewaagd om telefoon uit/ aan de zetten, simkaart te verwijderen en opnieuw in de telefoon te zetten, tevergeefs niks heeft gewerkt.


Wat kan ik nog doen?

Gr!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
De betaling van je facturen op automatische incasso laten zetten.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @AA94, ik zoek graag uit wat we voor je kunnen betekenen. Kun je jouw naam, adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Badge
hey Joran,

dank je wel voor je reactie!

ik heb net mijn profiel gewijzigd.

Gr!
Reputatie 7
Badge +28
@AA94: Het spijt me enorm dat ik nu pas reageer. Op een of andere manier heb ik niet gezien dat je al gereageerd had. Pas nu ik al mijn lopende zaken bij langs ga zie ik dat ik hier nooit op teruggekomen ben. Sorry!

Ik heb jouw aansluiting nagekeken maar ik kan helaas weinig betekenen om dit op te lossen. Ik begrijp dat je in een soort 'catch 22' zit waarbij je de rekening niet kan voldoen omdat je mobiel niet werkt. Super onhandig. Het is misschien een alternatief om een familielid of kennis te vragen deze betaling eenmalig te voldoen. Dit is mogelijk via deze pagina: Hoe kan ik betalen als ik geblokkeerd ben? | KPN. Je hebt binnen 2 uur dan weer een mobiele verbinding zodat je die kosten kunt terugboeken.

Ik snap dat het best onhandig is maar ik zie zo geen beter alternatief.

Reageer