Beantwoord

Constante lag en wegvallend internet Playstation zowel wifi als bekabeld

  • 22 June 2021
  • 5 reacties
  • 185 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een V10A router en 4 wifi superpunten. Tot een aantal maanden geleden goed internet en wifi. Tijdens het gamen met ps 5 tot een paar maanden geleden totaal geen probleem. Paar maanden geleden begon de wifi vaak weg te vallen, ping stijgt tot ongekende hoogtes en zelfs met kabel erin valt het internet uit. Zo ontzettend vaak alles gereset tot vandaag aan toe. Heb echt geen idee, metingen zijn vaak prima, desondanks constante lag en wegvallen internet op de playstation en de rest van de apparaten ook zoals onze mobieltjes, tv ontvanger ect. HELP!

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 June 2021, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pato, welkom hier. 

Als ik je verhaal zo lees valt overal de verbinding weg. Alleen hoe komt dat? Ik begrijp dat je het modem al eens gereset hebt, maar dat heeft het probleem niet verholpen? Ik ben verder gaan kijken, ik zie dat je al contact hebt gehad en dat er een nieuw modem onderweg is. Ik hoor graag of die het probleem oplost. 

Hoi @Bart_Z , ja er is een nieuwe modem onderweg gelukkig, ik hoop dat het beter gaat worden. Vandaag was de modem een paar keer uitgevallen en lijkt steeds erger te worden. Alles weer gecheckt, maar blijkt de modem zelf te zijn. Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +20

Dat hoop ik ook. Ik hoor weer van je als je deze hebt kunnen testen. 

Dat hoop ik ook. Ik hoor weer van je als je deze hebt kunnen testen. 

Beste @Bart_Z 

Nieuwe modem is geïnstalleerd en 1e indruk is erg goed. Verbinding is tot nu toe stabiel. 4 superwifipunten aangesloten en werkt ook goed. Waar je normaal tijdens het gamen de lag zag en onspeelbaar werd, is er nu alleen sprake van incidentele lag dus nagenoeg niets. Grote grote vooruitgang dankzij de Box 12!

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt helemaal top. Bedankt voor de terugkoppeling. Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.Â