Vraag

consumentenclaim

  • 14 January 2021
  • 6 reacties
  • 292 keer bekeken

Gisteren de mail van KPN gekregen, daarna de link aangeklikt ter bevestiging. Dan kreeg ik een bericht dat als je klant bent van KPN je binnen twee weken een factuur krijgt? ben je geen klant wordt er binnen twee weken uitbetaald.

Waarom krijg je een factuur als je al klant bent? waarom niet gelijk uitbetalen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Als u klant bent zal dat worden verrekend op de factuur anders krijgt u eerst een factuur waarbij u geld krijgt en daarna, of andersom, een factuur waarbij u aan KPN uw abonnement moet betalen. Verrekenen lijkt mij dan ook de makkelijkste optie.

Nou zoveel verrekenen dan zijn we de eerste 20 jaar klaar met betalen, is voor mij geen optie. We betalen abonnementen automatisch en dat gaat prima, verrekenen geeft dan alleen maar verwarring en gedoe

Reputatie 7
Badge +10

Als het verrekenen op een factuur is verwacht ik dat uw abonnement erop staat en het volledige terug te geven bedrag dus dan zou de factuur negatief worden (claim-abo). Is mijn verwachting hoor, kan het mis hebben)

Ik wacht het even af, dank voor je antwoorden

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Remba. Zou je iets meer informatie kunnen geven over het type claim waarom het gaat? Daarnaast is het inderdaad zo dat als we verrekenen dat we het volledige bedrag verrekenen. Als je bijvoorbeeld 20 euro betaald en 50 euro terug zou krijgen, ontstaat er een minbedrag van 30 euro. Dit zou dan uitbetaald worden. Ik hoor graag van je.

Dank voor je bericht Bram. Het gaat om oude abonnementen destijjds met een toestel erbij waar rechtszaken over geweest zijn. Wij hebben niets openstaan, alles is zojuist weer automatisch afgeschreven👍🏼