Beantwoord

Continue Resetten van Experia box V8 nodig

  • 4 February 2019
  • 5 reacties
  • 230 keer bekeken

De laatste weken moet ik iedere dag mijn Experia box V8 uit en aanzetten om alles weer te laten functioneren, dit begint nu wel een beetje vervelend te worden. Kan hier iets aan gedaan worden qua settings of is een switch naar de V10 nu op zijn plaats.

Met vrgr John van Geenen
1507TX-25
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 February 2019, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi John. Wat gebeurt er precies als er problemen optreden? Werken alle diensten niet meer? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Het zou kunnen dat de v8 op zijn laatste benen loopt maar dat hoeft niet. Je kunt nog een factory reset proberen ( gaatje achterop het modem ). Deze 10 seconden indrukken met een paperclip. Je experiabox gaat dan volledige resetten. Eventuele portforwardings of andere zelf aangebrachte instellingen gaan dan wel verloren. Als de problemen blijven na deze reset wil ik dat graag weten.
Alle services werken dan niet meer. Internet, ITV en ook bellen via de vaste lijn. Factory reset is al een keer uitgevoerd en heeft dus niet geholpen.
Hoi John,

Zoals zojuist afgesproken krijg je een nieuw modem. Donderdagmiddag na 14:30 kun je deze afhalen bij de afgesproken locatie! Laat je weten of deze goed werkt? Als de problemen blijven dan duiken we er uiteraard verder in.
Nieuwe Experia box geinstalleerd. Het is natuurlijk nog te vroeg om te zeggen dat het probleem verholpen is, maar in ieder geval bedankt KPN voor de geleverde service tot nu toe.
Graag gedaan en ik hoop uiteraard dat dit de oplossing is. Zo niet weet je mij te vinden! 🙂