Beantwoord

Contract aanpassen / contract verlengen

  • 27 January 2021
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Hallo,

 

Ik wil al dagen mijn contract aanpassen, deze liep tot 2017. Elke keer staat er dat er een storing is ofzo… Duurt dit altijd dagen lang ? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 January 2021, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RSMLN ,

Nee, een dagenlange storing is niet normaal. Maar als het online niet lukt dan kun je bellen of chatten. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Ik heb vanmorgen mijn cotract verlengt met kpn mobiel nu had ik de aanbieding van €25.-

Nu krijg ik een sms met het contract staat er ineens € 32.5  per maand wat is dit voor misleiding

Reputatie 7
Badge +19

De aanbieding van €25,00 is inclusief de KPN Husselkorting van €7,50 @Kapisytano. Het contract vermeld de Husselkorting niet. Dit omdat Husselkorting eventueel kan wegvallen als je niet meer aan de voorwaarden van Husselkorting voldoet.