Beantwoord

D2D aanbieding

  • 21 January 2019
  • 15 reacties
  • 515 keer bekeken

Badge
Ik heb 14 januari een D2D medewerker van KPN Aykut *** aan de deur gehad.
Nu een week later heb ik nog steeds geen bevestiging van de aanbieding.
Ik heb dus een contract getekent op een tablet van iemand maar die staat in geen enkel systeem.
Gezien het feit dat ik nu een contract heb getekent zou ik graag willen dat KPN werk er van maakt en mij de beloofde contract met bijbehorende prijzen in het systeem invoert.

Admin: naam verborgen i.v.m. privacy
*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Angelo Versteeg 30 January 2019, 19:02

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Wat ... jij gaat in op deur-tot-deur verkopers?
Dat is het laatste wat wij zullen doen.
Deur-tot-deur verkopers staan bij ons binnen een paar seconde voor een gesloten deur, net zoals telefonische verkopers die binnen no-time tuut-tuut-tuut zullen horen.
Heb jij een afschrift gekregen van dat contract dat jij getekend hebt?
Badge
Ik normaal ook niet....maar deze man zei dat hij medewerker van KPN was en dat is door KPN bevestigt
Reputatie 7
Ik normaal ook niet....maar deze man zei dat hij medewerker van KPN was en dat is door KPN bevestigt
Bij mij krijgen ze geeneens de mogelijkheid om te zeggen van welk bedrijf ze zijn, laat staan dat ze hun verkooppraatje kunnen afsteken.
Ik heb een gruwelijke hekel aan dat soort verkoopmethoden.
Het zal best dat die D2D verkoper echt van KPN is, maar het feit dat jij geen afschrift hebt (of wel?) van dat contract zou voor mij reden zijn om dat contract ook direct weer te ontbinden.

Maar goed, laten we hopen dat snel een medewerker van KPN dit topic onder ogen krijgt en hier voor jou achteraan zal gaan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Angelo Versteeg. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen en dat hij/zij ook niets heeft achtergelaten. Wat is er aangeboden? Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Ik zal voor jou navragen of er vanuit KPN in jouw postcode gebied iemand langs de deuren is geweest en nakijken of ik aanvraag terug kan vinden in onze systemen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge
@Vikash Ik heb alles ingevuld
Badge
@wjb je hebt wel gelijk maar het aanbod was wel erg mooi. Als de KPN me niet helpt ga ik helemaal bij KPN weg. Staat ik over naar de concurrentie.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het net voor je nagekeken. Helaas kan ik deze bestelling niet terugvinden. Om heel eerlijk te zijn wist ik zelf niet dat we nog deur-tot-deur verkopers hadden. Ik zal dit voor je moeten uitzoeken. Zodra ik meer weet, kom ik er op terug.
Hoi
Een oplossing zoeken zoals aangegeven door de moderator is een goede optie.
Ik denk dat dreigen met weggaan altijd een zwakte is.
Of denk jij dat alle medewerkers van KPN dan op het hoofdkantoor gaan zitten huilen om jou weggaan.
Ikzelf denk van niet.
Fijne dag.
maar het aanbod was wel erg mooi. Als de KPN me niet helpt ga ik helemaal bij KPN weg. Staat ik over naar de concurrentie.
Wellicht was de colporteur wel iemand van de concurrentie. Er zijn genoeg aanbieders die hun diensten aanbieden via het KPN-netwerk maar die zelf niet van KPN zijn; niet allemaal even betrouwbaar. Het zou dus zomaar kunnen dat je met één van die aanbieders een contract afgesloten hebt, waarbij ze het doen voorkomen van KPN te zijn door vaak te herhalen dat je van het KPN-netwerk gebruik maakt, wat dus misleidend is.
In dat geval hoop ik voor jouw dat je dat kunt 8erhalen voordat je bedenkterijn is verstreken, want dat je geen bewijs hebt gekregen geeft te denken. Dat zou ook pas kunnen komen nadat die termijn is verstreken, zodat je er niet meer vanaf kunt. Het zou zo maar kunnen dat je nu nog niets (op papier of e-mail) hebt ontvangen om je de mogelijkheid van annuleren te ontnemen. Overigens mag dat niet en desgewenst zou je er dan toch nog vanaf kunnen, maar dan moet je wel over enige vasthoudendheid beschikken.
Badge
@genetic : Ik denk dat je het niet goed leest. Ik zeg dat als KPN me niet helpt ik weg ga dat heeft niets met dreigen te maken maar met een feit.
Verder hoeft niemand te huilen en dat probeer ik ook niet te bereiken. Groet Angelo
Angelo Versteeg schreef:
maar het aanbod was wel erg mooi. Als de KPN me niet helpt ga ik helemaal bij KPN weg. Staat ik over naar de concurrentie.

Hoe duidelijk wil je het hebben Angelo.

Als zij niet.....Ga ik helemaal weg bij KPN. Dat noem ik druk op de ketel zetten.
Of dreigen,

Natuurlijk mag jij het anders zien.Ik laat het hierbij Angelo.

Heb een fijn leven Angelo.
Reputatie 7
Badge +21
Wat @genetic denk ik bedoeld is dat het niet nodig is om aan te geven dat je alles gaat opzeggen om mij in beweging te krijgen. Ik zal altijd proberen om je zo goed mogelijk verder te helpen. Ik heb gisteren contact gehad met een manager, die hierover gaat. Hij probeert te achterhalen wie bij jou aan de deur is geweest om dit alsnog te regelen. Ik ga er vanuit dat dit netjes wordt opgelost. Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag. Ik zal dan voor je uitzoeken of er nog een andere mogelijkheid is om de kortingen die bij jou aan de deur zijn aangeboden alsnog toegevoegd kan worden aan een abonnement.
Badge
@Vikash bedankt voor al je moeite.
Badge
Via de klachtenafdeling van KPN ben ik tot een alternatief gekomen.
Het is niet helemaal gelijk aan het oorspronkelijke aanbod maar hier kan ik wel mee leven.
KPN klantenreacties bedankt voor alle moeite
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat je toch nog tot een goed alternatief bent gekomen. Als je in de toekomst nog vragen hebt over onze diensten, dan weet je mij te vinden. Graag gedaan en welkom bij KPN!

Reageer