Beantwoord

Dallas Comfort + strepen op screen (beeldschermpje)

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Het schermpje op mijn onlangs bij KPN aangeschafte Dallas Comfort + vertoont onderbroken strepen, ook verticaal. Het betreft het basistoestel. De 2 extra handsets hebben dit niet, ze hebben de standaard horizontale dikke strepen boven en onder de cijfers. Probleem is dat de tekst en cijfers niet goed leesbaar zijn, ze zijn als het ware doormidden gescheurd. Wat kan ik nu doen om dit op te lossen. Was al enkele keren bij een KPN winkel maar door Corona-maatregelen stond er elke keer een wachtrij buiten. Niks voor mij.

icon

Beste antwoord door PeterG 4 August 2020, 23:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Toch zul je die wachtrij moeten “uitzitten”.

Heb je 't in een KPN winkel gekocht dan heb je ook via een KPN winkel de 14 dagen omruilgarantie. Neem de héle set mee met de originele verpakking en de bon. En dan is ‘t zo omgeruild als je nog binnen de 14 dagen na aankoop zit.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @JanWS, als je het toestel bij de KPN winkel hebt gekocht is het inderdaad wel het beste om daar weer naar terug te gaan. Zoals Peter al zegt kunnen zij het makkelijk omruilen als je alle gegevens meeneemt en je nog binnen de termijn zit. Is dat gelukt?

Vandaag perfect opgelost. Geruild voor een nieuw exemplaar. Beeldscherm was stuk (fabrieksfout).