Beantwoord

Decoder Arris Vip 5202

  • 6 June 2020
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Een paar weken geleden werkte de decoder niet meer na een dag wordt geadviseerd herstarten.

Deze werkte weer naar behoren.

Gisteren waren de apps niet te benaderen dag later decoder herstarten, alles wekt weer.

Het beeld schokt in de uhd stand en blijft schokken, kijk je niet naar de glasvezelkanalen dan werkt alles beter?

KPN, blijven deze problemen?

Een glasvezel klant

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 June 2020, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kees, welkom op het forum. 

Dit klinkt alsof de ontvanger niet genoeg bandbreedte/capaciteit krijgt om de grotere streams te verwerken. Is de ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experiabox? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +24

Kees, haven't heard from you. Let me know if I can still help you with anything.