Beantwoord

Digitenne pakketje montageset onterecht ontvangen

  • 19 July 2019
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Woensdag per abuis een digitenne antenne en montageset ontvangen. Het pakket is gister door mij geretourneerd. Maar nu zit iemand te wachten op zijn bestelling.
Mijn ordernr was 36474258; van digitenne b306474257. Een vervelend foutje.
Ik geef het even door.
icon

Beste antwoord door Nadia 24 July 2019, 12:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat je dit hier doorgeeft. 👍🏽

Een moderator van KPN kan aan de hand van de door jou opgegeven nummers vast traceren waar de antenne wel heen gestuurd moet worden.
Reputatie 7
Hay @Gerda Anna, welkom op het KPN forum. Ik zie dat jouw topic hier even een tijdje stil heeft gelegen, sorry daarvoor.

Wat super attent dat je het hier aan ons doorgeeft. Ik ga er meteen achteraan. Dan ontvangt de rechtmatige aanvrager zo snel mogelijk zijn bestelling.
Reputatie 7
Na een snel en grondig onderzoek weet ik al wat er mis is gegaan. It was me. Ik heb laatst voor jou een nieuwe afstandsbediening aangevraagd (hoe toevallig). Daarbij was ik met mijn gedachten bij een ander topic (vraag om montageset). Gelukkig heeft degene die deze hulpvraag uit had staan ook van mij een nieuwe montageset ontvangen. Ik dacht dat ik de order bij jou nog kon onderscheppen. Klaarblijkelijk niet met succes. Sorry voor het ongemak @Gerda Anna 🙈

Reageer