Beantwoord

Digitenne software update vereist

  • 23 April 2019
  • 13 reacties
  • 3206 keer bekeken

Krijg op de digitenne ontvanger ZXV7200 steeds de melding dat er een software update is. Als ik dan OK kies gebeurd er niets. Als ik nacht kies is er ook niets gebeurd?
icon

Beste antwoord door Jan Min 23 April 2019, 16:45

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Jan Min,

Wat vervelend dat het niet werkt, heb je de ontvanger eens uit en weer aangezet? En wil je het dan nog eens proberen? Als dat niet werkt, wil je dan eens een reset uitvoeren?

Mocht die reset niet werken, zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en CAS-nummer? Je CAS-nummer mag je bij "Opmerkingen" neerzetten. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan pakken die het verder op. Laat het maar weten of de reset heeft geholpen.
Beste Dennis.
Nu niet aanwezig bij digitenne (camping) maar toch kan ik melden dat ik 2x de ontvanger achter aan/uit heb gezet. Het valt mij op bij OK installeer nu, de blauwe balk langzaam naar 71% gaat een half uur later van lieverlee op 78% en dan floep weg is het beeld.

Voor het eerst, maar ik zie geen "Opmerkingen" staan om het CAS nummer in te vullen!
Reputatie 7
Badge +22
Voor het eerst, maar ik zie geen "Opmerkingen" staan om het CAS nummer in te vullen!
@Jan Min ga naar je Profiel, tik op “Bewerk profiel” en scroll naar beneden tot je dit ziet staan:


Daar kun je je CAS-nummer in kwijt.
Ok opgelost. Heeft u ook antwoordt op het eerste geschreven tekst.
Reputatie 7
Badge +22
Beste Dennis.
Nu niet aanwezig bij digitenne (camping) maar toch kan ik melden dat ik 2x de ontvanger achter aan/uit heb gezet. Het valt mij op bij OK installeer nu, de blauwe balk langzaam naar 71% gaat een half uur later van lieverlee op 78% en dan floep weg is het beeld.

Of ik antwoord kan geven op jou bericht hierboven, niet direct. Maar wat ik wel wil weten is als die op 78% is, wordt het beeld zwart. Maar blijft het ook zwart? Komt het beeld niet terug? Want dat ie beeld zwart wordt kan ermee te maken hebben dat ie dan het beeldschermresolutie aan het aanpassen is, maar blijft ie zwart, dan kan het eventueel met de HDMI-kabel te maken hebben. Wil niet zeggen dat dit het probleem is, maar dan kunnen we het in ieder geval uitsluiten. Hoeveel HDMI aansluitingen heeft jou TV? Welke merk en type TV heb je op de camping?
Ja inderdaad zwart, maar blijft niet zwart, na enkele seconde is er beeld. Dan komt weer die software melding. Klik ik op vannacht dan blijf ik goed beeld houden. Een oudje Daewoo met start-kabel overigens.
Reputatie 7
Badge +22
Ja inderdaad zwart, maar blijft niet zwart, na enkele seconde is er beeld. Dan komt weer die software melding. Klik ik op vannacht dan blijf ik goed beeld houden. Een oudje Daewoo met start-kabel overigens.
Dan denk ik dat daar de euvel zit, (ik twijfel hier wel aan) dat die niet goed communiceert met de tv. En Scart is zwaar SD, en niet HD. En via de scart kan er geen data verzonden worden, en een HDMI-kabel wel. 😉
Dan maar eerst naar een nieuwe tv-hdmi aansluiting overgaan. Dank je wel voor alle beantwoording.
Einde bericht.
Met vriendelijke groet, Jan.
Reputatie 7
Badge +22
Dan maar eerst naar een nieuwe tv-hdmi aansluiting overgaan. Dank je wel voor alle beantwoording.
Einde bericht.
Met vriendelijke groet, Jan.

Graag gedaan, en hoop dat het goed gaat komen. 😉 Ik wens je nog een fijne dag.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Jan Min, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik zie dat er al heel wat gebeurt is in de tussentijd. Begrijp ik het goed dat je nu een nieuwe HDMI kabel gaat aanschaffen of zelfs een nieuwe televisie? Misschien zou je het dan eerst met nieuwe HDMI kunnen proberen, of op een andere televisie.

Mocht het nog helpen, ik heb vanuit hier ook een software update aangevraagd. Misschien loopt hij nu dan wel door!

Heb je mijn hulp nog nodig, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +22
Goedenavond @Jan Min, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik zie dat er al heel wat gebeurt is in de tussentijd. Begrijp ik het goed dat je nu een nieuwe HDMI kabel gaat aanschaffen of zelfs een nieuwe televisie? Misschien zou je het dan eerst met nieuwe HDMI kunnen proberen, of op een andere televisie.

Mocht het nog helpen, ik heb vanuit hier ook een software update aangevraagd. Misschien loopt hij nu dan wel door!

Heb je mijn hulp nog nodig, dan hoor ik het graag!

@Susan_ klant heeft een TV die geen HDMI ondersteunt:
Een oudje Daewoo met start-kabel overigens.
😉
Reputatie 7
Badge +21
Aha check, overheen gelezen denk ik dan 😉 Ik ben benieuwd of mijn aanvraag voor software update vanaf een afstand geholpen heeft!
Reputatie 7
Badge +22
Aha check, overheen gelezen denk ik dan 😉 Ik ben benieuwd of mijn aanvraag voor software update vanaf een afstand geholpen heeft!
Dat hoop ik ook @Susan_ we wachten het af, hopelijk komt @Jan Min met goed nieuws! 😉

Reageer