Beantwoord

DVS 1200 koppelt niet meer

  • 19 June 2019
  • 3 reacties
  • 2725 keer bekeken

Hallo!

IK heb hetzelfde probleem en alles gedaan als de meneer in deze topic. 'Dvs 1200 wil niet koppelen'.

Er is alleen 1 Verschil en dat is dat ik de DVS1200 heb. Ik heb ook al 3 wifi versterkers verspreid door het huis, maar niet in de buurt van de tv.

Ik betaal mij op deze manier helemaal blauw aan jullie 'gadgets', want dat word dus of een extra Wi-Fi versterker of een nieuwe dvs set kopen.

IK hoop op een passende oplossing voor mijn probleem
Gr
icon

Beste antwoord door TeamManu 21 June 2019, 09:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Pam,

Het koppelen gaat als volgt:

  • Verbind je adapters opnieuw met elkaar:
  1. Druk (3 seconden) op het Reset-knopje (zijkant van adapter) van één van je adapters. Het ‘Power’ lampje knippert als je het Reset-knopje los laat.
  2. Druk daarna binnen 2 minuten op het Reset-knopje van je tweede adapter. Ook hier gaat nu het ‘Power’ lampje knipperen.
  3. Herhaal deze stap bij een eventuele derde adapter.
  4. Als de verbinding gemaakt is brandt het huisje continue op alle adapters.
Alle informatie en eventuele storingen vind je op onze website. https://www.kpn.com/service/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset-1/handleidingen.htm#!/device/dvs/draadloze-verbindingsset-1200/topic/aansluiten/verbinden-met-een-tv-ontvanger/1

Wil je laten weten of het gelukt is? Als dat niet zo is, kan je dan toelichten wat er precies misgaat en wat je al geprobeerd hebt?
Hallo,

Ik heb ze beide een hele dag uit het stopcontact gehad en daarna lukte het koppelen weer.

Alsnog bedankt.

Groet
Hoi @TeamManu . Dat is goed nieuws! Ik ben blij dat je ze alsnog aan de praat hebt kunnen krijgen!
Mocht er, onverhoopt toch weer iets misgaan, laat het weten en dan proberen we je uiteraard verder te helpen!