Beantwoord

Aanvragen extra beltegoed lukt niet

  • 8 December 2019
  • 11 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik heb een prepaidkaart met een beltegoed van €10 gekocht voor mijn zoon. Nu blijkt dat € 2,50 direct opstaat en ik voor de resterende €7,5 handelingen doen te verrichten. Op de een of andere wijze lukt dit niet. Graag verneem de directe route om dit eenvoudig te kunnen opwaarderen, immers ik heb er gewoon voor betaald!

 

dank voor de reactie.

 

hartelijke groet, 

 

joep van Belkom

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 10 December 2019, 16:44

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jvb99 Dat klopt helemaal. Er staat standaard €2,50 op een nieuwe kaart en de €7,50 krijg je als je deze stappen op deze pagina volgt. Laat je weten of het is gelukt? 

 

 

 

Het is mij niet duidelijk. Stappen 1 en 2 had ik al gedaan, dan staat klik op prepaid…. die melding krijg ik niet en is ook niet vindbaar voor mij. 
 

Is dat in de app Brenninkmeijer aan maar waar?

 

ik verneem het graag

Reputatie 7
Badge +20

Heb je het betreffende mobiele nummer dan wel goed gekoppeld aan het KPN ID, @Jvb99 ? Als het nummer eenmaal is gekoppeld aan je KPN ID zou je het moeten kunnen zien. 

Tsja hoe ziet dat er uit. Stappen 1 en 2 doorlopen. Waar kan ik in de app dan de melding zien....

Ik zit in KPN prepaid, daar de functies OVERZICHT, verbruik, opwaarderen, bundels en instellingen

Zeg het maar waar kan ik zien wat er niet goed is ingericht. In app is gewoon telefoonnummer zichtbaar…. 

 

als jij het weet hoor ik het graag

Dag Bart kun je mij helpen om dit op te lossen? Dank al vast

Reputatie 7
Badge +20

Ik doe mijn best, @Jvb99  Je hoort daar ook de keuze ‘Eenmalig gratis tegoed aanvragen’ te zien. Daar dien je op te klikken. Vervolgens vul je het formulier in en daarna krijg je het extra tegoed.  

Die keuze is er helaas niet ergens gaat het niet goed. Is het niet verstandig het hele proces opnieuw te doen?

Reputatie 7
Badge +20

Raar dat het niet lukt, @Jvb99 Ik zal hier kijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van het mobiele nummer en het nummer van de simkaart? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik ben op dit moment niet in de gelegenheid dit op te pakken. Komend weekend zal dit plaatsvinden

Reageer