Beantwoord

einde contract

  • 20 November 2019
  • 12 reacties
  • 183 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 8 reacties

Op 28 september is mijn abonnement door Ziggo opgezegd.

Dit zou per 1 november geregeld zijn.

Ik kreeg in eerst instantie van KPN een mail dat de datum 1 november zou zijn, daarna weer een mail met datum 19 november, daarna een mail met als einddatum 9 december?!?

Gisteren kreeg ik een mail dat de einddatum 19 november is.

Op 9 november j.l. heb ik met KPN gebeld, op dat moment konden jullie al zien dat wij KPN niet al een week niet meer gebruikten.

Ik ben dan ook niet bereid om tot 19 november te betalen.

Op 1 november is mijn abonnement bij Ziggo ingegaan, vanaf die dag gebruiken we geen KPN meer, ik wil dat jullie de nota crediteren en het credit bedrag met spoed aan ons terug betalen.

Wij zijn meer dan 30 jaar klant bij KPN geweest, altijd tot onze volle tevredenheid.

Het is dan ook een tegenvaller voor ons, dat KPN nu zo flauw doet, kinderachtig ook.

Ik hoor graag per omgaande van u!

icon

Beste antwoord door awk 11 December 2019, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Ik precies hetzelfde mee gemaakt maar moet toch uiteindelijk betalen. 

KPN??

Idd bij KPN 

Hoi @awk . Wat een vervelende geschiedenis.

Ik doe de aanname dat je gebruik hebt gemaakt van de overstap service. Zodra ziggo is aangesloten sturen ze dan een seintje naar KPN.

Ik begrijp uit jouw bericht dat dit niet vlekkeloos is verlopen. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik kijk graag met je mee. 

Gedaan.

Hoi @awk . Dank voor de gegevens.

Als ik nu in de gegevens kijk zie ik dat er gebruik is gemaakt van de overstapservice. Die is leidend. Jij hebt een abonnement bij Ziggo aangevraagd. Zij hebben als datum 19-11 doorgegeven.

Wat staat er in de brief die je van Ziggo hebt gekregen? Daar zou een richtdatum in moeten staan. Heb je ook al contact gehad met ziggo? 

Ik verwacht dat er nu nog een slotfactuur gaat komen waarin alles wat na 19-11 is betaald wordt gecrediteerd. 

Van Ziggo heb ik een richtdatum van 1 november doorgekregen, zie hieronder

Beste mevrouw, meneer Riemersma, 

Nog even, dan bent u over. Het overstapformulier ligt nu bij uw huidige provider. 

Overstapgegevens voor TV en/of Internet van Ziggo

** 

Nummerbehoud voor Ziggo Bellen
Nadat Ziggo Bellen is geïnstalleerd start nummerbehoud en belt u weer met uw eigen vertrouwde nummer(s). Daarover krijgt u nog bericht.
 

Telefoonnummer meenemen: Ja
Eerste telefoonnummer: *
Tweede telefoonnummer:  


*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy. 

Ik hoor graag waarom KPN de datum van 19 november aanhoudt?

 

Ik denk dat we dit wel kunnen rechtzetten, @awk . Dan moet ik wel een bewijs hebben dat jouw diensten bij ziggo per 1 november zijn ingegaan.

Heb jij die? 

 

Ziggo heeft het al keurig opgelost, om er zo snel mogelijk van af te zijn, krijg ik het geld van hen terug.

 

Dank voor je moeite Erwin!

Ik precies hetzelfde mee gemaakt maar moet toch uiteindelijk betalen. 

Ziggo heeft het bij ons keurig opgelost zie mijn reactie.

Dat is fijn om te lezen, @awk . Ik ben blij dat het netjes door hun is opgelost!Â