Beantwoord

Erotiek zenders niet zichtbaar

  • 11 July 2020
  • 8 reacties
  • 4255 keer bekeken

erotiek zenders kan ik op mijn laptop bekijken ,maar niet op mijn TV, hoe kan dat?.

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 July 2020, 07:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mistermagnummm ,

Kijk eens in het menu bij de verborgen zenders. 

Via start, instellingen, zenders verbergen en dan de zender zoeken kan je de zenders weer zichtbaar maken

of wat ook kan:

De erotische zenders worden standaard geblokkeerd, maar jij kunt het als klant deblokkeren door dit uit te zetten via het kinderslot . 

Ik heb bovenstaande vele malen gedaan. Als ik de zemders gedeblokkeerd heb, door vinkje te verwijderen, is het niet mogelijk deze instelling op te slaan. Als ik met cursor naar “opslaan en afsluiten” ga, en op “OK” op de afstandsbediening klik, gebeurt er niets.

Wie weet hoe ik die instelling kan bevestigen zodat de zenders ook daawrerkelijk bekeken kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @jan3210 

Het klinkt alsof je tegen een bug aanloopt in onze systemen. We zijn hier druk mee bezig om op te lossen, maar ik heb geen idee hoe lang dit gaat duren. Dit hangt helaas af van aan aantal externe partijen.

Wel hebben we recent een work-around ontdekt die hopelijk kan helpen: Zou je eens een reminder willen aanmaken voor een toekomstig TV programma via jouw iTV ontvanger? Zoals ik het heb begrepen zou dat iets moeten doen waarna je wel deze zenders weer zichtbaar kunt maken.

Dit geeft gewerkt.

Hartelijk dank.

Ook ik liep tegen dit probleem aan! Ik heb de work-around geprobeerd en daarna lukte het wel! 

Hoe werkt dit precies?

Ik heb hetzelfde probleem…

Ik druk op ok en bewaar maar er gebeurt niks.. hoe werkt die work arround dan?

Reputatie 7
Badge +30

@Ik weet geen naam dat is dit:

 

Hallo @jan3210 

Het klinkt alsof je tegen een bug aanloopt in onze systemen. We zijn hier druk mee bezig om op te lossen, maar ik heb geen idee hoe lang dit gaat duren. Dit hangt helaas af van aan aantal externe partijen.

Wel hebben we recent een work-around ontdekt die hopelijk kan helpen. Zou je eens een reminder willen aanmaken voor een toekomstig TV programma via jouw iTV ontvanger? Zoals ik het heb begrepen zou dat iets moeten doen waarna je wel deze zenders weer zichtbaar kunt maken.