Beantwoord

Experiabox V10 geleverd zonder juiste update

  • 22 February 2019
  • 3 reacties
  • 212 keer bekeken

Waarom wordt er een product geleverd zonder de juiste Update(s) vooraf geïnstalleerd te hebben. Zal ik de factuur ook updaten ?? Naar een ..... bedrag.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 February 2019, 20:00

Bekijk origineel

3 reacties

Jij vindt je eigen vraag blijkbaar zo leuk dat je jezelf 'liked'🤔
Om een antwoord op je vraag te geven:
Op het moment dat je de modem installeert zoekt deze contact met de centrale en haalt de meest recente firmware op.
Je hebt dus altijd de laatste software.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Update Experia box V 10, Welkom op ons forum. Zoals Jan-D aangeeft zoekt het modem contact met de centrale en wordt de meest recente firmware opgehaald. Waaruit blijkt dat je het product gekregen hebt zonder de juiste update?
Reputatie 7
Badge +19
We hebben geen bericht meer van je gehad @Update Experia box V 10. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer