Beantwoord

Experia WiFi zet het uit in de Experia Box

  • 4 April 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik heb een experia wifi versterker van jullie. Maar als ik hem wil aansluiten. Maar hij schakelt de wifi uit van de Experia box.

Hoe kan dit? 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 April 2020, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @loed , als je een Experiabox 7, 8, 9 of 10 hebt klopt dat, als je dan de zwarte Experia WiFi aansluit, schakelt deze de interne WiFi van de modem uit.

Als je dan een WiFi punt tekort komt moet je er nog een zwarte bij kopen om het verlies van de WiFi van het modem op te vangen, rare constructie, maar het is niet anders.

 

Hoi @JanD , bedankt voor je antwoord ik had hem al gevonden was toch te snel met mijn vraag.

Het is zeker een rare constructie , zou makkelijker zijn dat die erbij komt .(dat dacht ik dus)

 

ik kon de vraag ook niet meer weghalen  maar toch bedankt voor je reactie.

 

Reputatie 7

Hoi @loed, welkom bij ons op het forum. Jan heeft je vraag al beantwoord zo te zien :slight_smile:

Dat de WiFi wordt uitgezet op die Experia Boxen heeft overigens wel een goede reden. De hardware daarvan ondersteund mesh en roaming namelijk niet, dat is de techniek waarmee jouw apparaat (zoals een telefoon of tablet) automatisch overschakelt naar de sterkste zender. Als de WiFi dan op de Experia Box aanstaat en je bent daarmee verbonden, blijf je daarmee verbonden tot je het zelf uit en weer aanzet en binnen bereik bent van de Experia WiFi. De Experia WiFi, Super Wifipunten en Experia Box V10a ondersteunen dat wel. Daarbij kan je door het hele huis lopen en schakel je steeds automatisch naar de sterkste zender zonder dat je het merkt. Op die manier heb je overal altijd het sterkst beschikbare signaal :slight_smile: