Beantwoord

experiabox V10 vervangen door V10A

  • 25 May 2020
  • 6 reacties
  • 469 keer bekeken

Goedemiddag,

Wanneer wordt mijn experiabox V10 vervangen door de V10A?

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 May 2020, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sveny ,

Normaliter wordt de experiabox niet zomaar vervangen. 

Alleen als jouw oude experiabox defect is geraakt. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Niet. Voorlopig. Ik heb nog een v9. En die zou ik niet eens willen vervangen door een v10a. Want dat ding is niet helemaal zuiver van bugs...

Badge +12

@Sveny de V10 is het beste modem wat KPN heeft geleverd de laatste jaren (behalve de te huren Fritz!box van tegenwoordig). Als jouw V10 niet kapot is zou ik hem omarmen, niet loslaten en never nooit omwisselen met de V10a, want dat is namelijk het slechtste modem wat KPN de laatste jaren heeft geleverd...

Goedemiddag,

Wanneer wordt mijn experiabox V10 vervangen door de V10A?

Niet! Zelfs als de V10 stuk gaat krijg je in principe ook weer een V10 terug, geen V10a.

De V10a heeft één voordeel op de V10, n.l. dat de Wi-Fi aan blijft i.c.m. Experia WiFi of SuperWifi.

Verder 3 ipv. 4 ethernetaansluitingen, slechts één telefoonaansluiting en geen pairbonding. Maar als je dat allemaal niet nodig hebt is de V10a ook goed.  

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sveny ,

Normaliter wordt de experiabox niet zomaar vervangen. 

Alleen als jouw oude experiabox defect is geraakt. 

 

@Sveny 

Wat is de reden dat je een andere experiabox wilt hebben?  

Hoi @Sveny .  Welkom op het forum.

Alles is hier zo te zien al gezegd. Ik ben  (ondertussen) iets milder gestemd over de v10a maar sluit me aan bij wat de anderen zeggen: als de v10 goed werkt, mooi laten staan.Â