Beantwoord

Experia Box V9 wegvallende WiFi tijdens gamen

  • 4 August 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo!

 

We hebben thuis al een paar jaar de ExperiaBox V9, na een overstap van Ziggo met geen enkel probleem.

Wifi werkte perfect, tot een paar dagen geleden. 

 

Ik en mijn zus gamen wel is, jammer genoeg hebben wij geen ethernet kabel gelegd op onze PC, dus hebben wij een wifi-adapter, deze werkt op zichzelf erg goed.

 

De laatste paar dagen valt de wifi weg voor een paar seconden, waarna hij hier later terug keert. Dit gebeurt zo’n elke 10-20 minuten tijdens het spelen van een spel. Dit probleem is er nog nooit geweest, en kwam ook uit het niets.

 

Weet iemand wat en waarom dit is?

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 4 August 2020, 23:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @kyell043, lastig dat de WiFi verbinding ineens niet meer zo goed werkt als voorheen. Heb je de tip van Joep al kunnen proberen? De WiFi manager helpt heel goed bij het verbeteren van de WiFi verbinding. Laat je ons weten of het is gelukt, en of de verbinding het weer goed doet?