Beantwoord

Extra pakket, PIN invoeren?

  • 6 December 2019
  • 10 reacties
  • 195 keer bekeken

Badge

Goedemorgen, Ik heb Fox Sports genomen als extra pakket, mijn vraag is moet ik als ik voetbal wil kijken elke keer mijn pin invoeren, Ik ben bang dat ik dan elke keer moet betalen

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 December 2019, 11:56

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Nee, zodra de omzetting administratief geregeld is, hoef je geen pin meer in te voeren. 

Maar het zou wel handig zijn als je weet dat het extra pakket inderdaad geactiveerd is. Dat zou je zelf kunnen nakijken op Mijn KPN. Of je vraagt het even na via 0800-0402. 

 

Wil je dat een moderator het voor jou nakijkt?, dan is het handig dat je jouw volledige forumprofiel vult. 

Reputatie 7
Badge +28

@CharlyTerneu

Heb je het inmiddels geregeld via 0800-0402?

Of wil je dat een moderator het voor jou gaat nakijken? (Momenteel is de behandeltijd op het forum gemiddeld 48 uur)

Als je het pakket hebt dan kost dat € 12,99 per maand wat op je maandelijkse rekening komt. Je kunt dan onbeperkt van de 6 kanalen gebruik maken. Dat is 221 t/m 226.

Badge

@CharlyTerneu

Heb je het inmiddels geregeld via 0800-0402?

Of wil je dat een moderator het voor jou gaat nakijken? (Momenteel is de behandeltijd op het forum gemiddeld 48 uur)

Hoi Noordzee,

 

inmiddels is het duidelijk, ik het abonnement afgesloten in de KPN winkel te Alkmaar, de verkoper heeft ipv interactive aansluiting een digitiene aansluiting gegeven , dat werkt dus niet, dikke maand geen voetbal kunnen kijken door een foutvan kpn

Wel goed afgehandeld door de online medewerkster, geld teru en een monteur komt langs om een nieuw kastje op te hangen, super

Reputatie 7
Badge +28

Aha, dat verklaart een hoop.  Wel zo netjes dat het zo wordt opgelost door KPN. 

Badge

Kan Ziggo helaas nog een hoop van leren

Reputatie 7
Badge +21

Hi @CharlyTerneu, bedankt voor jouw bericht! Wat fijn dat om te lezen dat het inmiddels al opgelost is. Een rare vergissing, maar gelukkig is het al rechtgetrokken door een collega! Is het daarmee ook opgelost, of kan ik nog ergens bij helpen? Laat je het dan even weten? :wink:

Badge

Hoi Susan,

 

18 December komt een monteur langs om iets installeren vanwege mijn pakket uitbreiding (4k televisie kijken en opnemen van programma’s), nieuwe wandaansluiting?, hopelijk is dan alles in orde.

 

Groet, Charly

 

Reputatie 7
Badge +21

@CharlyTerneu, oh kijk! Dan zou het inderdaad wel goed moeten komen! En bij vragen weet je me te vinden :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@CharlyTerneu, het is inmiddels 18 december geweest. Is de monteur langsgekomen en werkt nu alles naar wens?:smile:

Reageer