Beantwoord

Facturen/abonnement mobiel/tv

  • 10 August 2020
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

1 waarom krijg ik geen facturen meer ? zonder facturen en auto incasso kan ik niet betalen, dus kunt u ook niet mij aflsuiten, graag ook facturen per post

2 u voert een onjuiste administratie

3 ik wil mijn abonnementen opzeggen, hoe en per wanneer kan dat ?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 August 2020, 15:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

*** kpn

Reputatie 7

Hoi @Hener, zoals je merkt is het bij ons op het moment erg druk waardoor we nu aan jouw topic toekomen. Je hebt 3 vragen begrijp ik, ik kijk graag met je mee naar de antwoorden. Ik heb alleen nog geen gegevens van je, waardoor ik dat nog niet kan doen. Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen en daarna hieronder een seintje geven? Dan kan weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Hener, is het via een andere weg gelukt? Als ik nog iets voor je kunnen doen weet je me te vinden.

is het mogelijk uitstel/regeling te treffen ?

Reputatie 7

Welkom terug @Hener, gaat het over dezelfde facturen als een half jaar geleden? Ik had je toen wat vragen gesteld maar geen antwoord gekregen, om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. De makkelijkste optie hiervoor is ook om te bellen met onze telefonische klantenservice: 0800-0402.

Hallo Jasper,

 

Het gaat om de laatste factuur van 35 EUR nog iets.

Ik ben overgestapt naar Sim only, als het goed is wordt dit eerdaags verwerkt, zodat ik iig mn nummer behoud en niet zonder telefoon zit. Mijn contract loopt per januari af bij u. Is de 35 EUR voor de lopende termijn (Ná januari)  of zijn deze kosten voor januari ? Ik wil voorkomen dat ik zonder zit. 3 februari krijg ik verloont, wil graag extra kosten voorkomen.

Excuses voor het eerder niet antwoorden.

 

MVg

Reputatie 7

Zou je dan je profiel nog volledig kunnen invullen zoals eerder gevraagd? Zonder gegevens kan ik er niets over zeggen.