Beantwoord

Factuur en mails m.b.t. opzegging

  • 22 January 2020
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Beste moderator,

 

per 17-01-2020 hebben jullie de thuisverbinding verbroken vanwege mijn overstap naar T-Mobile. Begrijpelijk anders kan T-Mobile de glasvezel aansluiting mbt af te nemen diensten bij hun niet realiseren.

Vervolgens krijg ik 21-01-2020 een factuur voor TV, Internet en Bellen voor de periode van 20-01-2020 t/m 19-02-2020. Het was al meer als een maand bekend dat ik zou overstappen, dus vanwaar deze factuur? Zou eerder een eindfactuur moeten zijn toch?

 



Vervolgens vandaag 22-01-2020 een email met bevestiging van opzegging dat ik per vandaag geen gebruik meer kan maken van jullie diensten, euh, dat kon ik al niet meer per de 17de jl. of gaat het over de mobiele aansluiting? Deze gaat namelijk ook over naar T-Mobile per de 23ste a.s. volgens planning. Op mijn mobiel staat “Alleen noodoproepen” ipn “KPN NL”.  Zojuist T-Mobile benaderd en mijn nummer is nog niet vrijgegeven voor overzetten. Betekend dus dat ik vandaag en morgen op mijn mobiel onbereikbaar ben. Bedankt hiervoor!!!

 

De laatste factuur van TV, Internet & Bellen ga ik niet betalen, diensten waren al beëindigd voor de datum waarover de laatste factuur met een datum waarvan ik al geen gebruik meer maakte van jullie diensten.  Stuur een eindfactuur en indien ik nog iets zou moeten betalen dan wordt deze gelijk na ontvangst betaald.


Met vriendelijke groet,

Timo van Alen

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 January 2020, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TimovanAlen, ik heb even meegekeken wat er aan de hand is en hoe het komt dat je pas de 22e de definitieve opzegging hebt gekregen. Dit omdat je over bent gegaan naar T-Mobile door middels van hun overstapservice. Op het moment dat je die gebruikt wordt er een datum gekozen van opzeggen, in jouw geval de 17e. Pas als T-Mobile actief is geven zij de definitieve opzegging aan ons door, de 22e. 

Nu is hiervoor echter net de factuur verzonden. Dit omdat wij pas de 22e de definitieve opzegging hebben ontvangen. Ik wil je dan ook aanraden om deze wel te betalen. De volgende maand krijg je dan de slotfactuur. Daar op krijg je het teveel betaalde terug. Dit is hoe de vork in de steel steekt.