Beantwoord

Wanneer ontvang ik de eeste factuur van internet en tv

  • 3 April 2020
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen wanneer het afgeschreven word. Me internet werkt vanaf 2 april zou dat betekenen dat hij 2 mei word afgeschreven?? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 April 2020, 09:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Suzanna Pronk. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Je betaald altijd één maand vooruit. Dat betekend dus dat je een aantal dagen nadat je gebruik kan maken van onze diensten een factuur ontvangt met daarop de abonnementskosten van de aankomende maand. De verbruikerskosten betaal je achteraf. Als je sinds 2 april al gebruik kan maken van internet, dan heb je waarschijnlijk jouw eerste factuur al ontvangen. 

Dat is dus het ding heb nog geen factuur ontvangen. En krijg me loon pas de 21 ste weer.. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat je nog geen factuur hebt ontvangen. Ik verwacht dat je dan één van deze dagen een factuur gaat ontvangen. Als het jouw niet uitkomt, dan kan je deze betaling zelf uitstellen op de pagina “Betaling eenmalig uitstellen”.

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat je nog geen factuur hebt ontvangen. Ik verwacht dat je dan één van deze dagen een factuur gaat ontvangen. Als het jouw niet uitkomt, dan kan je deze betaling zelf uitstellen op de pagina “Betaling eenmalig uitstellen”.

Ik zie dat de eerste factuur inmiddels al verstuurd is, met 10 april als factuurdatum. 

Reageer