Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 17 January 2021
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Beste KPN,

mijn factuur voor maand januari klopt niet met hetgeen contractueel afgesproken. Erg jammer. Nu probeer ik contact hierover te krijgen, maar wordt elke keer afgescheept met verwijzingen die niet van toepassing zijn. Ik was tot nu toe redelijk tevreden, maar dit is weer irritant.

 

 

icon

Beste antwoord door Jose_ 24 January 2021, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @LeetvdV, welkom op het forum!

Wat gek dat de factuur niet klopt. Gaat het om de factuur van je internetabonnement of van je mobiele abonnement? En wat gaat er precies mis?

Je kunt hierover het beste bellen met onze klantenservice, dan wordt je sneller geholpen. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken op het nummer 0800 0402.

Wil je dat ik vanaf hier met je meekijk? Dan mag dat natuurlijk ook. Zou je in dat geval jouw gegevens in je forumprofiel willen invullen en zodra je dat gedaan hebt hier een seintje willen geven? Dan weet ik dat ik mee kan gaan kijken.

Reputatie 7
Badge +10

@LeetvdV Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Sorry zie de reactie pas net. Zal eens bellen, want klopt niet met bedrag wat contractueel is afgesproken....