Beantwoord

factuur kwijt

  • 15 August 2019
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Beste kpn. Ik ben mijn factuur kwijt van de aankoop van mijn mobiele telefoon. Kan ik die alsnog bij jullie opvragen? Het gaat om een telefoon met abonnement. Mvg Karin
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 August 2019, 19:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Karin, welkom hier.

De meeste bonnen kunnen we achterhalen. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer waar het om gaat. 🙂

Ik snap niet dat KPN de facturen  (nog steeds) niet aan MijnKpn koppelt.

Bij iedere webshop kan ik mijn facturen van jaren terug nog gewoon inzien.

Maar ja, zo hou je wel lekker je personeel en je klanten bezig.

Â