Beantwoord

factuur met btw en op naam van de zaak

  • 15 January 2021
  • 5 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik heb recentelijk een mobiel bij KPN gekocht maar heb een factuur met BTW en op naam van mijn zaak nodig. Hoe kom ik hieraan?

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 January 2021, 07:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Een factuur met BTW kan een medewerker denk ik wel regelen, maar wat verder vraagt is het aanpassen van een factuur, ik ga er niet vanuit dat kan, laat staan mag.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Wagie. Bij aanschaf van een mobiel krijg je een aantal bevestigingen. Een daarvan zal altijd een BTW specificatie bevatten. Het is echter zoals @Maurice85 aangeeft niet mogelijk om de naam op een factuur te veranderen. Op het moment dat je een product aanschaft om dit te gebruiken voor een zaak is het van belang een (klein)zakelijk abonnement af te sluiten. Ik zou je willen vragen nog even op “overeenkomst mobiele aansluiting” te kijken om te zien of je daar de BTW kan vinden. 

Ik heb gekeken op mijn Overeenkomst mobiele aansluiting maar ook hier wordt geen BTW vermeld.

Ik heb begrepen van mijn boekhouder dat KPN separaat een bon met BTW toestuurt. Deze zou ik graag willen ontvangen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Wagie ,

Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. Onze zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan onze privé gebruikers. Daarom heeft KPN voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Je kunt dus beter daar jouw vraag stellen. Een alternatief is om vanaf 8.00 te bellen naar 0800-0403

Dank voor de tip. Ik ga KPN bellen.