Beantwoord

Factuur nog niet ontvangen

  • 17 June 2019
  • 7 reacties
  • 204 keer bekeken

Ik heb mijn factuur, welke ik eigenlijk op de 14de of 15de ontvang, niet ontvangen per mail.
Zouden jullie dit kunnen regelen?
Klantnummer is:

Mvgr, miep47

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 18 June 2019, 14:23

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo miep47,

Heb je al gekeken in MijnKPN?

Daar kan je de laatste facturen ook terugvinden.
Jup al gekeken....maar ook al aan de chat geweest, ik wacht nog ff rustig af!

Thanks voor de reactie...
Reputatie 7
Badge +28
Voor wat het waard is: Ik ontving mijn factuur op de 12 juni. 2019.
Dank je wel voor de reactie...ik hou hem in mijn achterhoofd..

Miep47
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Miep47 Goed dat je dit even navraagt hier op het Forum. Er kunnen enkele dagen verschil zijn. Heb je 'm inmiddels al binnen?
Bsta Bart,

Ssorry voor late reactie, maar heb hem idd ontvangen...
Gr.
Jammer, maar jij blij? 😉

Reageer