Beantwoord

factuur mobiel toestel

  • 19 August 2019
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Is het mogelijk om een kopie te krijgen van de bon van de Nokia 8 die bij mijn nieuwe contract zat ? Van vorig jaar. Kan deze even niet vinden !
Groetjes Manuel.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 August 2019, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Manuel. Heb je dit toestel (en abonnement) in de winkel gekocht? Of heb je dit online/via de klantenservice geregeld? Als je het in de winkel gedaan hebt, dan heb je daar de bon gekregen voor het toestel. Die kan dan niet nagestuurd worden. Heb je het via de klantenservice of online gedaan, dan staat het toestel op dezelfde papieren als je contract. En in dat geval kan ik het wel nasturen. Vul dan je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Is inderdaad gewoon online besteld na contractverlenging.

***

Is dit voldoende info .
Groet Manuel.

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Excuses voor de vertraging, Manuel. We hebben je adresgegevens uit je bericht verwijderd vanwege de je privacy. Dit is een openbaar forum, iedereen kan het lezen. Ik heb echter ook nog je 06-nummer of mobiele klantnummer nodig. Vul dit in op je forumprofiel (klik hier). Laat even weten in het topic als je dat hebt aangevuld, dan stuur ik de kopie op.