Is het mogelijk om een kopie te krijgen van de bon van de Nokia 8 die bij mijn nieuwe contract zat ? Van vorig jaar. Kan deze even niet vinden !
Groetjes Manuel.
icon
Beste antwoord door Erik van KPN26 August 2019, 11:20
Welkom op het forum, Manuel. Heb je dit toestel (en abonnement) in de winkel gekocht? Of heb je dit online/via de klantenservice geregeld? Als je het in de winkel gedaan hebt, dan heb je daar de bon gekregen voor het toestel. Die kan dan niet nagestuurd worden. Heb je het via de klantenservice of online gedaan, dan staat het toestel op dezelfde papieren als je contract. En in dat geval kan ik het wel nasturen. Vul dan je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Excuses voor de vertraging, Manuel. We hebben je adresgegevens uit je bericht verwijderd vanwege de je privacy. Dit is een openbaar forum, iedereen kan het lezen. Ik heb echter ook nog je 06-nummer of mobiele klantnummer nodig. Vul dit in op je forumprofiel (klik hier). Laat even weten in het topic als je dat hebt aangevuld, dan stuur ik de kopie op.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.