Beantwoord

Factuur vaste telefoon inzien

  • 28 January 2020
  • 5 reacties
  • 590 keer bekeken

Ik heb geprobeerd om mijn vaste telefoon te koppelen maar dat lukt niet omdat ik geen internet heb van KPN.

Hoe kan ik mijn factuur inzien. Hoe vraag ik die anders aan per mail.

In Mijn KPN lukt het dus niet

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 January 2020, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Laangee 

Je kunt jouw e-mailadres opgeven aan de klantenservice via 0800-0402

Lukt bellen niet? Vul dan jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator het voor jou (laten) regelen. 

Reputatie 7
Badge +24

Die word je gewoon automatisch toegestuurd naar uw @kpnmail.nl adres wat hoort bij uw abonnement. Checkt u überhaupt uw kpnmail wel eens?

Heb je alleen vaste telefoon en geen internet van KPN? Dan heb je een PSTN aansluiting. Analoge telefonie-aansluiting. De enige manier om daarvan facturen te krijgen is per e-mail of per post (€ 2,50 extra i.v.m. acceptgiro). Eén van deze 2 opties moet je nu hebben!

Mis je facturen dan kun je de klantenservice bellen. Noordzee noemt het nummer al.

Voor Vaste Telefonie PSTN is er geen online omgeving.

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Laangee Vast Bellen is inderdaad niet te koppelen aan een KPN ID account. Voor Vast Bellen is het online alleen mogelijk de factuurinstellingen aan te passen, dat gaat via een telefonisch controlebericht. Je kan dan kiezen tussen factuur per post of per e-mail.

Meer informatie daarover vind je hier: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN

Reputatie 7
Badge +24

Hi Laangee, welkom hier. 

Als je alleen een analoge lijn hebt, dus zonder Experiabox/modem, dan kun je het niet koppelen aan een KPN ID. Je kunt wel aangeven hoe je de factuur wilt ontvangen, dat kun je hier doen. Ik kan oude facturen wel naar je toe sturen mocht dit nodig zijn. 

Zou je in dat geval je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?