Beantwoord

Fout bij het starten van de video (Android)

  • 4 April 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik kan op m'n android mobiel de app niet goed werkend krijgen. Ik kan alleen live tv kijken, niet terug en geen opnames. Alles uit de gerelateerde topics geprobeerd (app opnieuw installeren, alles up to date Inc system viewer, Chrome is up to date en cache en geschiedenis verwijderd) op iOS werkt het wel, tevens als ik kijk via Chrome. Probleem is echt de app.

Ik heb een redelijk nieuw toestel dat draait op de nieuwste android versie. Mi 9t pro.

Klantenservice van KPN kon mij ook niet helpen.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 April 2020, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @MeesA . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat niet alle functionaliteiten werken op zo'n nieuw toestel. Als ik je bericht goed lees werkt het wel als je via chrome op dat toestel probeert?

Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik kan proberen om contact te zoeken met de developers van de app.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.