Beantwoord

Storing met ITV Online app (foutcode 403-3035, haperingen, inlogproblemen)

  • 22 February 2019
  • 104 reacties
  • 5926 keer bekeken

Beste KPN,
net als bij de vorige iOS update functioneert uw app niet naar behoren. We hebben deze al opnieuw geïnstalleerd. Bij elke opstart vraagt de app om in te loggen. Na 5 keer heeft hij het onthouden. momenteel doen alleen NL1, 2 en 3 het haperend. De andere zenders wil hij niet eens starten.
Net als de vorige keer is mijn advies: zorg dat je bijblijft met iOS updates.
wanneer kunnen we een update van de app verwachten?
icon

Beste antwoord door Joran 25 February 2019, 08:46

Bekijk origineel

104 reacties

Sinds de update loopt de app continue vast. Advies van de servicedesk om de iPad opnieuw op te starten helpt niet.
ik kan al 2 dagen niet inloggen op mijn ipad en iPhone op de kpn app. Hij geeft foutcode 500 aan. Ik ben gewoon thuis, ben de enigste die de app gebruikt en heb m al meerdere keren op verschillende manieren de app verwijdert en weer opnieuw geïnstalleerd.
wie kan mij verder helpen?
Heb ik ook, al een nieuw wachtwoord aangemaakt en ik kom er niet door het blijft 500 melding
er schijnen 2 storingen te zijn in mijn omgeving , maar waar en wat is niet aan gegeven
Sinds we recentelijk, sinds 3 dagen, deze update hebben geïnstalleerd werkt dit niet op de Ipad’s!
Wel verbinding via WIFI maar valt regelmatig stil of krijg live beelden niet te zien,
dan start video band weer zonder dat ik erom vraag van de uitzending halverwege of ik krijg plotseling iets anders in beeld?
Had gisteren al contact met KPN en er zou een rapport gemaakt worden hierover en het was afhankelijk van de hoeveelheid
Identieke problemen maar de vraag of ik er iets van hoor?
Lauwe reactie en daar betaal ik voor?
Kan iemand mij helpen om eventueel de nieuwe versie te verwijderen en mogelijk weer terug te zetten naar de oude versie?
Hier dit probleem ook sinds eind vorige week. Klantenservice deed alsof hun neus bloedde, en beweerde dat er niets aan de hand was. Heel arrogant. Uiteindelijk via de chat te weten gekomen dat er wel degelijk iets aan de hand is met de nieuwe iOS update. Het zou wel in orde komen. Het is nog niet in orde, integendeel. Steeds opnieuw inloggen. En dan “sorry niet beschikbaar”. En als ik probeer in te loggen met abonnementsnummer krijg ik “account geblokkeerd”. Terwijl alles klopt.
KPN: jullie zijn de deskundigen en verwijten klanten dat ze verdwaald zijn in een doolhof dat jullie zelf hebben aangelegd.
Voordat er allerlei commentaren op dit forum komen die me vertellen dat er erger dingen zijn, ik heb in mijn huidige situatie veel aan een werkende app. Dus bespaar me uw wijsneuzigheden. Bij voorbaat dank.
Sinds enkele dagen met live tv kijken via de app loopt de app van KPN steed vast.
Dit is volgens mij na de laatste update.
Hebben 2 nieuwe iPads van Apple dus daar kan het niet aan liggen.
Reputatie 7
Dan heb je vast versie 6.3 van de KPN iTV app geïnstalleerd.
klopt,dat is de laatste update. Zie nu in de app store dat er veel meer klachten zijn.
maar kan niet naar de oude versie bij Apple zoals ik weet.
hopen dat kpn dit snel op gaat losse.
de KPN app werkt niet meer.
beeld blijft staan na 1 a 2 minuten, kreeg toen het wel even goed ging, reclame te zien tijdens het kijken naar het journaal op Ned 1.
ik kon het niet geloven.

volgens de tips hier app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter geen effect op de werking.
baal zo ontzettend,
Hij doet t nu ineens weer, vreemd. Bij mij waren geen storingen in de buurt...
Reputatie 7
Badge +16
Welke telefoon heb je en welke versie van het besturingssysteem?

Stel dat je toestel te oud is om de updates te ontvangen kan het zijn dat de ondersteuning voor je besturingsysteemversie is verlopen, KPN gaat meestal best wel een eindje terug maar op een gegeven moment houd het op 😉
Reputatie 2
Ik heb een nieuwe iTV app. Maar deze werkt niet. Hij geeft aan dat er geen iTV gekoppeld is. Maar als ik op mijnKPN inlog is Thuis gewoon gekoppeld. Hoe kan ik dit herstellen?

Met vriendelijke groet,
Arno
Reputatie 7
Badge +16
Welke versie van heeft het besturingssysteem van je apparaat? Het kan zijn dat deze eventueel te oud is en niet meer ondersteund wordt.

Verder kan je proberen om de app te verwijderen, het apparaat opnieuw te starten en de app opnieuw te installeren - Dit zal alleen werken als je apparaat niet te oud is 😉
Reputatie 2
Bijzonder, hij liep stuk na een update. Heb het verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu doet hij hij het wel😀. Bedankt voor de tip.
Reputatie 7
Badge +16
Fijn om te horen dat het weer werkt! 🙂
iPad of iPhone beide met meest recente versie IOS.
lijkt mij niet van toepassing
Reputatie 7
Helaas heeft de nieuwe versie van de KPN iTV app (versie 6.3) nog wat kuren waardoor deze niet goed werkt. Hopelijk komt KPN snel met een fix.
Hier dezelfde problemen. iPad 2018 met nieuwste besturingssysteem. Programma’s gaan achteruit, vooruit en soms naar een programma een paar uur terug. KPN?????
Reputatie 7
Badge +28
Hallo allemaal, ik heb even wat losse topics samengevoegd in dit centrale topic. We zijn op de hoogte van verschillende klachten met de ITV Online app en zijn op zoek naar een oplossing.

Problemen met inloggen (oa. foutcode 403-3035) kunnen worden omzeild door in te loggen met abonnementsnummer en pincode, in plaats van met een KPN ID account. Foutcode 500 en de vastlopers worden verder onderzocht. Zodra er een update is laten we het in dit topic weten.

Voor zover nog niet aangegeven hoor ik graag welk model iPad of iPhone wordt gebruikt, dan geef ik dat door.
KPN is trots op z’n nieuwe update. Ik geoof niet dat daar reden voor is. Eerst eens fatsoenlijk testen voor het uit te rollen. Dat voorkomt een hoop ellende bij uw klanten. Geen goede reclame.
De KPN I-TV app werkt na de update belammerd. Valt steeds still, moet deze opnieuw opstarten. Wanneer verwachten jullie dat de app weer gaat werken?
TV kijken via een IPad stottert/ geluid valt weg en schakelt seconden terug? Ik heb een mesh WiFi netwerk met 90 Mb down en 30 Mb up. Ik heb de app weg gegooid en opnieuw geladen en iPads opnieuw opgestart. Kortom alles probeerde en het lijkt overdag beter dan s avonds. Wat te doen?

Admin: Bericht samengevoegd met centraal topic
Reputatie 1
Mooi app, maar hier hetzelfde op mijn iPad air2, nu al 2 dagen aan het proberen, maar bij TV kijken freeze na ongeveer 1minuut.
opgenomen uitzendingen gaat wel goed. Hopelijk wordt dit binnenkort verbeterd...
Reputatie 1
Hier ook ipad air 2 met nieuwste versie 6.3 continu haperingen en vastlopen kpn itv. Lijkt niet goed getest.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/nieuwe-versie-kpn-interactieve-tv-app-probleem-468868

Joran, je hebt niet alle topics samengevoegd, waardoor er wellicht een verkeerde kijk op de problemen ontstaat. Hierboven in elk geval nog eén.

Reageer